WhoIam - Vem jag är helt enkelt!

Alla inlägg den 16 juli 2011

Av whoiam - 16 juli 2011 18:49

Nu provade jag igen och det går inte att spela i familjen "timmi Trascott"


Så himla arg är jag, jag ville verkligen fortsätta med serien!


Men nu kommer jag ta bort ALLT och göra något liknande fast inte en "långserie" som det skulle bli med "Timmi Trascott". Nu kommer jag göra något kortare, man kanske kan gämföra det med en film exempelvis.


Farväl


Av whoiam - 16 juli 2011 17:31

Är ni intresserade av flygplan? Jag är konstigt nog väldigt intresserad! Jag skulle till och med kunna typ köra resväskor till flygplan som är skirtrågigt, men jag skulle vilja det ändå bara för jag skulle vilja jobba på en flygplats. Även att jag är väldigt flyg rädd så ÄLSKAR jag ändå att flyga. Det är verkligen en häftig upplevelse som alla bode uppleva!


Jag skulle vilja åka ett av dem största flygplanen i världen som är lufthansas dubbelplan airbus a380. Så himla coolt och lyxigt plan!


Jag kommer nog kanske inte åka ett sådant plan men jag skulle ändå vilja gå in i ett. Synd att det inte finns ett "flygplans museum" i Svergie med sådana plan så man får gå in och kolla iallafall.


   

Filmklipp:




Så här ser det ut inne i planet




Typ lika dant filmklipp som föregående men inte exakt


Här kan man se när planet lyfter inne i planet (lite coolt faktiskt)







Första flygturen med passagerare 

Av whoiam - 16 juli 2011 16:32

Den snälla och fina Tyra Sjöstedt är så snäll att hon låter alla sin bloggläsare hyra en gratis film på www.Headweb.com

 

Gå in för att se kampanjkoden här --> http://tyras.se/2011/07/13/jag-bjuder-alla-mina-lasare-pa-film-ikvall/

 

 

Tack till Tyra!

Av whoiam - 16 juli 2011 16:08

Hej på er! Hur har ni det? Jag har faktiskt inte bloggat så mycket men jag har bara njutit av sommarlovet och bara tatt det lugnt, men ska bli bättre, lovar!


Vad har ni för er då? Glöm inte och njuta av sommarlovet för vi hinner inte ens blinka förens skolan börjar igen. Det går så sjukt fort!

Själv ska jag till Halmstad och Stockholm som jag vet än så länge.


Nu ska jag äta glass ...

puss

Presentation


WhoIam - Vem jag är helt enkelt! Följ mig, en 17-åring, som skriver om allt från träning till kändisvärlden, från mode till film & musik. Jag lovar er, ni blir INTE besvikna! ;)

Fråga på!

Varsogoda och fråga precis vad ni vill! Jag gör mitt bästa för att få fram ett grymt svar, och kom ihåg - ingen fråga är dum! :)

 

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du? (år)
 0-10
 11-13
 14-16
 17-19
 20-25
 26-30
 31-40
 41-50
 60+

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Stefan Liv

Alltid Saknad

Aldrig Glömd

  

 

    

(klicka för större bild)

Arkiv

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards