WhoIam - Vem jag är helt enkelt!

Alla inlägg den 9 september 2011

Av whoiam - 9 september 2011 23:12

okej. vet inte vad jag ska börja. nu har jag tårar i ögonen och min hals darrar och är kraslig av gråten som sitter i halsen.


aldrig trodde jag när jag gjorde förra inlägget att det skulle vara sant. Jag trodde faktiskt inte det! Gud, det är förjävligt. Tårar rinner nu ner för min kind. Vad ska man göra? det som hänt har ju hänt, ellerhur? det går inte ändra på även att man vill SÅ obeskrivligt mycket.


det är jobbigt.


jag snackar naturligtvis om Stefan Liv som dog i krachen i Ryssland. Tårar rinner nu ännu mer, orkar inte mer. Vill bara spola tillbaka tiden. Varje minut av varje dag tänker jag på den förskräckliga händelsen. HELP ME.


Kommer nu skriva mina tankar om allt som hänt och gå in mer på detaljer. Jag ska säga er att detta krävde mycket av mig för att ens börja skriva om detta känsliga ämne. fuck of life.


life is pian, life is terrible,  LIFE IS SO UNFAIR. WHAT SHOULD WE DO?


I     CANT   DO   THIS   MORE


TEARS ARE FALLING DOWN MY FACE LIKE A RAINY AUTUMN-NIGHT


 

Presentation


WhoIam - Vem jag är helt enkelt! Följ mig, en 17-åring, som skriver om allt från träning till kändisvärlden, från mode till film & musik. Jag lovar er, ni blir INTE besvikna! ;)

Fråga på!

Varsogoda och fråga precis vad ni vill! Jag gör mitt bästa för att få fram ett grymt svar, och kom ihåg - ingen fråga är dum! :)

 

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du? (år)
 0-10
 11-13
 14-16
 17-19
 20-25
 26-30
 31-40
 41-50
 60+

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Stefan Liv

Alltid Saknad

Aldrig Glömd

  

 

    

(klicka för större bild)

Arkiv

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards