WhoIam - Vem jag är helt enkelt!

Alla inlägg den 23 september 2011

Av whoiam - 23 september 2011 21:28

Tänkte bjuda mina bästa läsare på en film utav den bästa svenska serien Beck, närmare bestämt Beck - Gamen. En riktigt bra film som jag varmt rekomenderar med mycket spänning och humor!

 

 


Kort handling:


En före detta toppolitiker delar vid en direktsänd TV-gala ut ett stort stipendium till den svenska idrottsrörelsen - därefter försvinner han spårlöst. Man vet inte säkert om det är ett mord som begåtts, men Beck och hans grupp kopplas ändå in eftersom Oberg känner den försvunne mannen. Spåren leder till den illegala spelmarknaden, en bransch där den minsta skuld är heder och där det kan gå illa för den som inte kan betala.

 

del 1

 

del 2

 



del 3



del 4



del 5



del 6 ( sista )



E N J O Y






 





Av whoiam - 23 september 2011 16:26

I

I


Är det bara jag eller visste ni att Laila Bagge är gravid? Jag visste faktiskt inte det tills jag läste på hennes blogg att hon hade köpt barnvagn. Men då får la jag gratulera ;) Förhoppnings vis lär man ju se det nu när idol börjar!


I

I


 


Kan ju passa på ...


Andra kändisar som är gravida:

 

Prinsessan Victoria

 

 

Beyoncé

 

 

 

Vet ni några mer?


Av whoiam - 23 september 2011 16:08

Jag vill bara säga GRATTIS till Hv71 som vann deras första match med 6-2 mot färjestad. Efter tre förluster så förtjänar de verkligen det. Det måste ha varit tung efter allt som hänt med Stefan och även tre raka förluster.


Men nu kör vi igen! Lycka även till imorgon! :)


   

Av whoiam - 23 september 2011 15:59

Glömde ju meddela vem som vann, och nej då menar jag inte vinnaren utan er i bloggen :)


Grattis Belinda Persson ! Hoppas du är nöjd ;D ( hade ingen blogg )


Belinda hade en LG mobil så hon valde detta coola skal!

 


Tack till alla som medverkat! Jag lovar, det kommer mer tävlingar! :)

Presentation


WhoIam - Vem jag är helt enkelt! Följ mig, en 17-åring, som skriver om allt från träning till kändisvärlden, från mode till film & musik. Jag lovar er, ni blir INTE besvikna! ;)

Fråga på!

Varsogoda och fråga precis vad ni vill! Jag gör mitt bästa för att få fram ett grymt svar, och kom ihåg - ingen fråga är dum! :)

 

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du? (år)
 0-10
 11-13
 14-16
 17-19
 20-25
 26-30
 31-40
 41-50
 60+

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Stefan Liv

Alltid Saknad

Aldrig Glömd

  

 

    

(klicka för större bild)

Arkiv

Översättning


Skapa flashcards