WhoIam - Vem jag är helt enkelt!

Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av whoiam - 2 oktober 2011 18:14

1. Amanda Persson - Empire State Of Mind

-Asså hon är GRYM!! Om inte Sverige fattar det är vi världsämst i musik ;s!!!



2. Roshana Hoss - My heart is refusing me


- Asså hon har en av Sveriges bästa röster. Hon kan verkligen beröra!



3. Erik Grönwall - 18 and Life


- Asså jag dör när han tar tonen vid 0:40


- En annan låt av han och även Calle Kristiansson. Asså vilka toner han tar!





Av whoiam - 2 oktober 2011 16:15

   1. Mitt STÖRSTA beroende är helt klart One Tree Hill. Det var för ca ett och ett halvt år sedan en i min ex klass tog med sig serien till engelskan då vi skulle kolla på film. Hade inte min kompis (som är min granne + klasskompis) fortsatt att kolla hade inte jag heller det. TACK ********!





Så i ett och ett halvt år nu har jag kollat om och om och om och om igen på One Tree Hill. Har ni inte sett det - SE DET FÖR GUDS SKULL


2. Fika: Jag är beroende av att fika och även småäta. Självklart vill man ju dra ner på det men det är ju så svårt!!!


 



Kommer inte på mer just nu ;)

Av whoiam - 2 oktober 2011 14:43

Tänk om du en morgon vaknar med flörtigt hår och inte vet vad du ska göra ( som jag gjorde härom dan). Då har jag det bästa tipset!

 

1. Du behöver

- shampoo

- sprayflaska

- vatten

 

2. Du gör så här

 

- Börja med att hälla lite shampoo och vatten i sprayflaskan - skaka!

 

    +   

 

 

              I

              I

              I

              v

 

 

  

 

s k a k a

 

 

- Sedan sprayar du i håret - inte för mycket så det börja löddra

 

- Efter det sköljer du ur flaskan och häller BARA i vatten - spraya med BARA vatten ännu en gång!

 

- Låt torka och förmodligen ska det flörtiga vara borta!

 

GOOD LUCK ;D

Av whoiam - 2 oktober 2011 13:58

Eftersom jag ÄLSKAR att designa och hålla på med mode så kan man om man inte ha sims3 styla på www.stardoll.se (haha, jag vet, det är en "barnsida" men det är ju kul att designa! ;D )


Här kommer lite smakprover!


       

Av whoiam - 2 oktober 2011 12:13

Nu har jag gjort en ny omröstning där ni ska svara på vem ni hejar på i idol.


Omröstningen finns i menyn till höger -------->



Av whoiam - 2 oktober 2011 11:08

Sönda = hate för mig! Hatar känslan att det är skola imorron ;/ Men en sak som alltid man ska tänka är att ju mer vi går i skolan desto närmre kommer vi till loven! Tänk alltid att man vill till skolan för att få det gjort!


Dagsplaner:


 

Av whoiam - 2 oktober 2011 11:03

Jag älskar att hålla på mode så ibland stylar jag på sims3 vilket är ett skitbra sätt! Man kan ju ändra mönster färer och hålla på med smink och frisyrer. Toppen!


Här kommer lite olika klädstilar allt från Vardags-outfit till strand-outfit ...


           

Presentation


WhoIam - Vem jag är helt enkelt! Följ mig, en 17-åring, som skriver om allt från träning till kändisvärlden, från mode till film & musik. Jag lovar er, ni blir INTE besvikna! ;)

Fråga på!

Varsogoda och fråga precis vad ni vill! Jag gör mitt bästa för att få fram ett grymt svar, och kom ihåg - ingen fråga är dum! :)

 

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du? (år)
 0-10
 11-13
 14-16
 17-19
 20-25
 26-30
 31-40
 41-50
 60+

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Stefan Liv

Alltid Saknad

Aldrig Glömd

  

 

    

(klicka för större bild)

Arkiv

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards