WhoIam - Vem jag är helt enkelt!

Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av whoiam - 11 oktober 2011 22:53

  • (x) snott den här listan från nån
  • ( ) rökt en cigarett
  • ( ) varit otrogen
  • ( ) är otrogen
  • ( ) rökt en cigarr
  • (/) varit full
  • ( ) hånglat med någon av samma kön
  • (x) varit kär
  • (x) blivit dumpad
  • (x) dumpat någon
  • ( ) fått sparken
  • ( ) varit i knytnävsslagsmål
  • ( ) rymt hemifrån
  • ( ) genomgått en operation
  • (x) haft känslor för någon som inte känt samma sak
  • ( ) blivit gripen
  • ( ) hånglat med en främling
  • (x) gått på blinddejt
  • (x) ljugit för en kompis
  • ( ) varit förälskad i en lärare
  • (x) skolkat
  • ( ) legat med min lärare – fast hon var ju bara min lärare i ämnet erotik, förstås! ;)
  • (x) sett någon död
  • (x) varit kär i en av mina internetkompisar
  • ( ) varit i Kenya
  • ( ) varit i Brasilien
  • (x) flugit
  • ( ) spytt på fyllan
  • ( ) sett en del av mig själv brinna
  • (x) ätit sushi
  • ( ) åkt snowboard
  • ( ) crowdsurfat under en konsert
  • ( ) varit i ett våldsamt förhållande
  • ( ) tagit smärtstillande
  • (x) älskar eller saknar någon just nu
  • (x) legat på rygg och sett molnen flyga förbi
  • (x) gjort en snöängel
  • ( ) haft ett te-party
  • (x) byggt ett sandslott
  • (x) hoppat i en vattenpöl
  • (x) lekt uppklädd
  • (x) hoppat i en lövhög
  • (x) åkt släde
  • ( ) åkt skärmflyg
  • ( ) älskat inför publik
  • ( ) provat en olaglig drog
  • ( ) fuskat när jag spelat spel
  • (x) varit ensam
  • ( ) somnat i skolan/på jobbet
  • ( ) använt ett falskt id
  • (x) tittat på en solnedgång
  • ( ) varit med i en jordbävning
  • (x) rört en orm
  • ( ) sovit under stjärnorna
  • (x) blivit kittlad

 

Av whoiam - 11 oktober 2011 22:46

Som ni vet är jag ju beroende av OTH (one tree hill). Men jag bestämde mig för att ge en annan serie en chans - nämligen Gossip Girl och serien är RIKTIGT bra!


Jag vill tipsa om Gossip Girl!


 



Av whoiam - 11 oktober 2011 22:44

It´s freaking NAAAAJJJJSS


 

Av whoiam - 11 oktober 2011 22:07

 


( Allvarligt talat så skulle det vara SKITCOOLT att stå på den stranden! Värsta drömmen juuu)


       

Av whoiam - 11 oktober 2011 13:36

Eller hur är Leonard från Idol och Zac Efron väldigt lika!!!!!!!!!!


   

Av whoiam - 11 oktober 2011 13:34


       

Av whoiam - 11 oktober 2011 12:30

" Kommer inte säga så mycket om dem för dem ville inte det, eller jag tror inte det för jag har inte frågat dem;) men ..."


1. Jag har två systrar som heter Wera och Nicole


2. En är yngre och en är äldre


3. De är blonda och fjortisar


4. De är du galnaste och även bästa systrar jag nånsin haft

Av whoiam - 11 oktober 2011 12:25

a

a


Hej! Idag hade jag bara EN lektion så jag började 10.00 och slutade 11.30 NAAJJJSS.


Lovar att lägga in svaren på frågorna som ni har mejlat.


( Haha, jag vet att jag typ lovade det tills i söndas men ddt har ramlat in massor mer av frågorna så jag bestämda mig för att vänta lite ;) )


a

a

Presentation


WhoIam - Vem jag är helt enkelt! Följ mig, en 17-åring, som skriver om allt från träning till kändisvärlden, från mode till film & musik. Jag lovar er, ni blir INTE besvikna! ;)

Fråga på!

Varsogoda och fråga precis vad ni vill! Jag gör mitt bästa för att få fram ett grymt svar, och kom ihåg - ingen fråga är dum! :)

 

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du? (år)
 0-10
 11-13
 14-16
 17-19
 20-25
 26-30
 31-40
 41-50
 60+

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Stefan Liv

Alltid Saknad

Aldrig Glömd

  

 

    

(klicka för större bild)

Arkiv

Översättning


Skapa flashcards