WhoIam - Vem jag är helt enkelt!

Alla inlägg under oktober 2011

Av whoiam - 29 oktober 2011 12:39


Idol var ju igår och igår var alla riktigt bra! Som alltid var AmandaP lysande! Något som jag störde mig på var Alexander Bards outfit. Pärlhalsband? What the fuck liksom? Han e ju konstig


Kolla på denna outfiten liksom?


 


Aja, här kommer AmandaP med låten Fever som hon sjöng igår :D


  

Av whoiam - 29 oktober 2011 12:35

Nu kör vi igen! Var faktiskt sugen på att blogga :) Men som jag nämde innan för länge sen så ska jag ju till Tropical Island nu på lovet så det kommer ändå inte bli så mycket bloggande ;/ Men jag kan ju alltid fixa lite tidsinställda inlägg ;)


Ha det bra så ses vi! :)

Av whoiam - 27 oktober 2011 15:54

1. Jag kommer ta en bloggpaus då jag inte hinner med bloggen. Men jag LOVAR att börja igen så försvinn inte helt! Jag är säkert tillbaka om några veckor om inte dagar. Jag kanske bloggar nu på lovet då jag har mer tid.


2. Jag har en ny blogg.   --- www.ongo.bloggplatsen.se (kommer dock inte lämna denna bloggen. "ongo" är en blogg som dels bara handlar om One tree hill&Gossip Girl och som jag inte kommer uppdatera lika mycket)


kika in vetja ;)



ha det bra så länge så ses vi!

kram anonimo

 

 

 

 

 

 

Av whoiam - 26 oktober 2011 17:34

1. Ha bilder. Den blir sååååååå tråkig annars. Jag har bilder i alla (typ) mina inlägg. Det är därför min blogg är så bra.


    


2. Gör inte långa inlägg med massa text. Tro mig, alla hoppar över att läsa om man skriver LÅNGA inlägg. Speciellt om man inte ha bilder.


 


3. Färger. Ha någon shön färg som typ röd,rosa,blå. Bloggen blir MYCKET roligare att läsare. Har man bara svart och vitt så tror mig, det blir tråkigt.


 


4. Ha en bra design och en välgjord. Tex. bannern / headern - den ska vara SNYGG. Likaså som en boks framsida så säger en banner mycket om bloggen.


    Bilden är lånad. Här är ett bra exempel på tråkig design / banner.

Av whoiam - 26 oktober 2011 17:23

Jag har fått mycket klagomål på min uppdatering. Men ni måste ju fatta att jag blogga för MIG och INTE för ER! Jag har haft SÅ mycket och jag har inte orkat eller hunnit blogga. Om ni inte respekterar detta .... DÅ KAN NI FAN DRA, JAG SKITER LA I ER !!!


Puss iallafall


 

Av whoiam - 26 oktober 2011 17:14

Erkänn att en av de värsta sakerna som finns i världen är att vara rädd!? Usch, känslan är sååååå jobbig. Några av mina värsta rädslor är ...


1. Sjukdom

- Att mina föräldrar, vänner, syskon eller jag har någon dödlig sjukdom som typ cancer. Asså, en i min klass har en pappa som har cancer och inte kommer klara kampen, min gamla lärare ( som jag hade i 3-6:an ) hade fått cancer nu. Asså fy, jag skulle inte klara av det!


2. "psykiska män"

- Alltid när jag ska lägga mig är jag alltid rädd för jag tror typ alltid att det kommer in ngn i huset och typ skjuter en eller kidnppar en. Jag är även rädd för att bli våldtagen, eller träffa på en psykisk man i huvud taget.


3. Livet

- Jag har fått tankar om livet mycket nu på sitonne. Typ att vi kommer vara döda i all oändlighet. Vi kommer ALDRIG vakna upp. Vi kommer bara ... vara. Den känslan ..... får typ små panikkänslor ...


 

Av whoiam - 25 oktober 2011 17:50

JA, som jag sagt innan så älskar jag engelska namn. Jag har alltid viljat döpa mina barn till något speciellt för hur kul är det att heta som alla andra gör? Så mina barn vill jag döpa till några engelska namn, men som även kan uttalas bra på svenska. Exempelvis så skulle jag inte vilja döpa mina barn till Rachel, Joshua, Amber, Nathan, Jocelyn, Ashley. Det skulle inte låta bra med svenskt uttal.


Här kommer iaf några namn I LIKE (Y) :)


- Celine


- Kelly


- Nicole


- Cindy / Sindy


- Ian


- Elion / Eliot


- Haley / Hejly / Heily(?)


- Texas


- Lynn



Av whoiam - 25 oktober 2011 17:25

1. Dagens låt : Adele - Set fire to the rain

2. Dagens film : Gossip Girl

3. Dagens borde : Städa och Springa

4. Dagens mat : Stuvade makaroner med falukorv

5. Dagens humör : Seg / Trött / Lycklig

6. Dagens frisyr : Hängande och mittbena

7. Dagens beroende : GOSSIP GIRL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

8. Dagens smink : mascara + eyeliner

9. Dagens klädsel : Svarta vinterstövlar, beiga jeansleggings, svart tröja&kofta och ljusljusrosa stickad halsduk.

10.Dagens längtan : Till nästa Gossip Girl. Självklart också till fucking LOVET. Bara denna vecka kvar.  :D:D:D


 


Presentation


WhoIam - Vem jag är helt enkelt! Följ mig, en 17-åring, som skriver om allt från träning till kändisvärlden, från mode till film & musik. Jag lovar er, ni blir INTE besvikna! ;)

Fråga på!

Varsogoda och fråga precis vad ni vill! Jag gör mitt bästa för att få fram ett grymt svar, och kom ihåg - ingen fråga är dum! :)

 

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du? (år)
 0-10
 11-13
 14-16
 17-19
 20-25
 26-30
 31-40
 41-50
 60+

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Stefan Liv

Alltid Saknad

Aldrig Glömd

  

 

    

(klicka för större bild)

Arkiv

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards