WhoIam - Vem jag är helt enkelt!

Alla inlägg den 9 november 2011

Av whoiam - 9 november 2011 21:43

FyFAN vad det är jobbigt att vara beroende! Jag är just nu helt beroende av OneTreeHill och GossipGirl. De är i mina tankar hela tiden. Det är dem serierna jag hela tiden vill kolla på. Och förra året visade de ju OneTreeHill säsong 8 med ett avsnitt varje vecka och jag tycker sånt är skitjobbigt för man vill inte vänta hela tiden. Samma sak med GossipGirl nu. Nu visas säsong 5 med ett avsnitt per vecka vilket är totyr typ!!!! Det ännu jobbigare är ju att efter typ det 11:e avsnittet av GossipGirl s05 så kommer de ha paus tills Januari. Hur fan ska det gå?


Men jag har bestämt mig för att kolla på serien O.C som också sägs vara en väldigt bra serie så jag har någon annan serier att följa. HAr någon av er sett den? Är den bra?


Men jag är ändå glad att jag började kolla på serierna för de är ju så sjukt bra! Att vänta är något jag får stå ut med.


   

 

Av whoiam - 9 november 2011 21:33

 


Robin: "Reach Out, I’ll Be There" av Four Tops.


Moa: "You Can't Hurry Love" av The Supremes.


AmandaF: "Please Mr. Postman" av The Marvelettes.


AmandaP: "I’m Coming Out" av Diana Ross.


André: The Temptations "My Girl".


Molly: "Nowhere To Run" av Martha Reeves & the Vandellas.

Av whoiam - 9 november 2011 17:37

Hejsan! Idag har jag mycket att göra vilket betyder att det kanske inte blir så mycket bloggande tyvär... :/ Detta ska jag hinna med idag


- Stor engelska läxa tills imon

- dusha

- äta

- gå ut med hundarna

- springa

- få bort min förkylning (vilket nog inte kommer gå)

- kolla på solsidan säsong2 ( om jag hinner )



Vad gör ni en sån här dag då? Men ha det så bra så får vi se om vi ses senare!?

Shiiiing så länge :*

Av whoiam - 9 november 2011 17:19

Tänkte tipsa om en bra blogg jag läser. Och bloggen hittar ni HÄR. Gå in på den så får ni se vad den handlar om för något.


www.ongo.bloggplatsen.se


www.ongo.bloggplatsen.se


www.ongo.bloggplatsen.se


www.ongo.bloggplatsen.se


www.ongo.bloggplatsen.se


 

Av whoiam - 9 november 2011 16:50

 


SVAR


Det har du nog rätt i! Ärligt talat så vet jag inte när de kommer ut i Sverige eftesom jag kollar på de engelska avsnitten. Så därför menade jag att de sändes i januari ;P Jag var nog inte så tydlig med att säga det! Men jag ska ta reda på när de sänds i Sverige :)


Tack för det! / Anonimo



Annars - vill ni veta hur man kollar på de engelska avsnitten - hör av er! :)





Presentation


WhoIam - Vem jag är helt enkelt! Följ mig, en 17-åring, som skriver om allt från träning till kändisvärlden, från mode till film & musik. Jag lovar er, ni blir INTE besvikna! ;)

Fråga på!

Varsogoda och fråga precis vad ni vill! Jag gör mitt bästa för att få fram ett grymt svar, och kom ihåg - ingen fråga är dum! :)

 

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du? (år)
 0-10
 11-13
 14-16
 17-19
 20-25
 26-30
 31-40
 41-50
 60+

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Stefan Liv

Alltid Saknad

Aldrig Glömd

  

 

    

(klicka för större bild)

Arkiv

Översättning


Skapa flashcards