WhoIam - Vem jag är helt enkelt!

Alla inlägg den 12 november 2011

Av whoiam - 12 november 2011 21:35

1. Hejsan! Just nu är jag på klassfest så ni vet :) Men iaf. Jag glömde säga att ordningen fortsätter i idol. Nu var det ju André som åkte och kanske åker Amanda Fondell nästa gång? Eller, vad tror ni? :)


 


2. Vill också tipsa om en film som heter The Gameplan. En ASBRA och härlig film för alla!


 


3. Ville till sist bara nämna att Sverige förlorade mot Ryssland med 4-1 innan för er som missade matchen. Men om jag ska erkänna så var Ryssland ganska mycket bättre så Sverige hade inte så jätte stor chans ändå.


 

NU

Av whoiam - 12 november 2011 11:58

Sverige - Ryssland. Hoppas verkligen Sverige vinner!


 

Av whoiam - 12 november 2011 11:20

Glömde ju berätta och vis det jag köpte härom dan. Jag var nämligen nere i stan och shoppade massa tills ikväll då jag ska på klassfest. Jag beställde även ett par skor från have2have.


Detta kommer jag ha på mig ikväll!


           


Så vad tycker ni? ÄLSKAR det jag har köpt och längtar redan tills ikväll för att ha på mig det. Allt matchar också bra :) Vad har ni för planer idag då? Jag fixar nog några tidsinställda inlägg :) I know, I´m awesome!

 

See ya later bitches

 

I know you love me

 

BYE!

Av whoiam - 12 november 2011 11:01

Asså jag fattar inte. Igår gör AmandaP en ASBRA SHOW men ändå hängde hon löst.Hur tänker folk? Alla säger att AmandaF är skitbra men jag tycker verkligen inte om henne. Jag tycker nästan hon är pinsam som står och skriker och låter som en tjur typ.


Jag sätter iaf typ allt på att AmandaP åker nästa vecka. Även om jag VERKLIGEN INTE VILL så tror jag det. Hon har inte svenska folket med sig även att hon är HUR BRA SOM HELTS, vilket dem inte fattar.


 

Presentation


WhoIam - Vem jag är helt enkelt! Följ mig, en 17-åring, som skriver om allt från träning till kändisvärlden, från mode till film & musik. Jag lovar er, ni blir INTE besvikna! ;)

Fråga på!

Varsogoda och fråga precis vad ni vill! Jag gör mitt bästa för att få fram ett grymt svar, och kom ihåg - ingen fråga är dum! :)

 

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du? (år)
 0-10
 11-13
 14-16
 17-19
 20-25
 26-30
 31-40
 41-50
 60+

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Stefan Liv

Alltid Saknad

Aldrig Glömd

  

 

    

(klicka för större bild)

Arkiv

Översättning


Skapa flashcards