WhoIam - Vem jag är helt enkelt!

Alla inlägg den 20 november 2011

Av whoiam - 20 november 2011 13:24


Nu har ni chansen att se A cinderella story, här, på MIN BLOGG :D Den är SÅ bra, ni måst bara se den! Kolla annars gärna in på online-filmer ( kategorin ) och se ifall det är några andra filmer ni kanske vill se :)


 


Del 1


Del 2


Del 3


Del 4


Del 5


Del 6


Del 7


Del 8


Del 9









Av whoiam - 20 november 2011 10:34


 


"Populära brittiska sångfågeln Adele berättar nu om hur hon mår efter sin halsoperation.

— Jag mår bra och är på bättringsvägen. Jag är jätteglad, avslappnad och positivt inställd. Operationen blev lyckad, skriver sångerskan på sin officiella hemsida.

Adele lämnar alltså ett glädjande besked till alla fans som varit rädda för att detta skulle kunna innebära slutet för “Set Fire To The Rain”-sångerskans succéartade karriär. Det var en godartad polyp som orsakade blödningar i stämbanden skulle tas bort."


"-Tack för alla era positiva tankar och må bra-hälsningar", skrev sångerskan till sina fans på sin hemsida.


från msn.se


Hoppas hon mår bra nu! Tänk om hon inte skulla kunna fortsätta och sjunga? Hela världen hade ju dött typ! Jag tror faktiskt hon betyder väldigt mycket för många!

Av whoiam - 20 november 2011 10:26


Godmorgon<3 Söndag idag och jag hatar söndagar! Det ända man tänker på är skolan imon :o Men vad ska ni underbara göra idag då? Jag ska som vanligt blogga, duscha, äta, ut och gå, plugga o.s.v Men ha en bra dag så ses vi sen! :)


Måste bara visa en OTH video från kvällen de hade tillsammans. Den är riktigt rolig faktiskt!












Glöm inte min OneTreeHill & GossipGirl blogg - ongo.bloggplatsen.se


Presentation


WhoIam - Vem jag är helt enkelt! Följ mig, en 17-åring, som skriver om allt från träning till kändisvärlden, från mode till film & musik. Jag lovar er, ni blir INTE besvikna! ;)

Fråga på!

Varsogoda och fråga precis vad ni vill! Jag gör mitt bästa för att få fram ett grymt svar, och kom ihåg - ingen fråga är dum! :)

 

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du? (år)
 0-10
 11-13
 14-16
 17-19
 20-25
 26-30
 31-40
 41-50
 60+

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Stefan Liv

Alltid Saknad

Aldrig Glömd

  

 

    

(klicka för större bild)

Arkiv

Översättning


Skapa flashcards