WhoIam - Vem jag är helt enkelt!

Alla inlägg under november 2011

Av whoiam - 9 november 2011 17:37

Hejsan! Idag har jag mycket att göra vilket betyder att det kanske inte blir så mycket bloggande tyvär... :/ Detta ska jag hinna med idag


- Stor engelska läxa tills imon

- dusha

- äta

- gå ut med hundarna

- springa

- få bort min förkylning (vilket nog inte kommer gå)

- kolla på solsidan säsong2 ( om jag hinner )



Vad gör ni en sån här dag då? Men ha det så bra så får vi se om vi ses senare!?

Shiiiing så länge :*

Av whoiam - 9 november 2011 17:19

Tänkte tipsa om en bra blogg jag läser. Och bloggen hittar ni HÄR. Gå in på den så får ni se vad den handlar om för något.


www.ongo.bloggplatsen.se


www.ongo.bloggplatsen.se


www.ongo.bloggplatsen.se


www.ongo.bloggplatsen.se


www.ongo.bloggplatsen.se


 

Av whoiam - 9 november 2011 16:50

 


SVAR


Det har du nog rätt i! Ärligt talat så vet jag inte när de kommer ut i Sverige eftesom jag kollar på de engelska avsnitten. Så därför menade jag att de sändes i januari ;P Jag var nog inte så tydlig med att säga det! Men jag ska ta reda på när de sänds i Sverige :)


Tack för det! / Anonimo



Annars - vill ni veta hur man kollar på de engelska avsnitten - hör av er! :)





Av whoiam - 8 november 2011 17:32

         

Av whoiam - 8 november 2011 17:02

Jag har faktiskt tänkt på en sak. Det är ju snart dags för Twilight - breaking dawn. Efter ca ett och ett halvt års väntan har filmen äntligen anländit! Det dåliga är att andra delen kommer om ett år, även att den redan är inspelad :/


Men det finns ju andra filmer/serier som man har väntat på! Exempelvis har jag väntat ( i evigheter ) på One Tree Hill s09 som kommer typ i Januari. Sen väntar jag även på Gossip Girl, fast det visas ju nu, ett avsnitt per vecka.


 

Av whoiam - 7 november 2011 16:08

Har ni lagt märke till en sak som jag har? Om man kollar på idol, på tv4, ser man att idolerna åker ut i ordning. Det började med Roshana, sedan Denise, sedan ... ah, ni fattar!

 

Nästa igång så är det kanske Andrés tur?


 

Av whoiam - 7 november 2011 15:27

OBS!

OBS!

OBS!


Kolla inte på klippet om ni inte vill veta vad som kommer hända! Det är riktigt sorgligt!



Fyfan! Jag som trodde säsong 9 bara skulle bestå av roliga och glädje avsnitt :/ Om inte One Tree Hill slutar lyckligt så jävlar - har inte ord för det.


Av whoiam - 7 november 2011 15:17

Så här såg de ut! Erkänn att Justin Bieber har blivit så stor :) Grattis också till LadyGaga som vann hela 4 av 6 priser hon var nominerad till!


       

Presentation


WhoIam - Vem jag är helt enkelt! Följ mig, en 17-åring, som skriver om allt från träning till kändisvärlden, från mode till film & musik. Jag lovar er, ni blir INTE besvikna! ;)

Fråga på!

Varsogoda och fråga precis vad ni vill! Jag gör mitt bästa för att få fram ett grymt svar, och kom ihåg - ingen fråga är dum! :)

 

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du? (år)
 0-10
 11-13
 14-16
 17-19
 20-25
 26-30
 31-40
 41-50
 60+

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Stefan Liv

Alltid Saknad

Aldrig Glömd

  

 

    

(klicka för större bild)

Arkiv

Översättning


Skapa flashcards