WhoIam - Vem jag är helt enkelt!

Alla inlägg under november 2011

Av whoiam - 23 november 2011 22:59


För typ en halvtimme sen cpade internet men när jag skulle stänga av datan var allt normalt igen ;SSSS   Surt! Jag ville ju verkligen blogga! Men det verkar som vi måste synas imon, då ska jag göra minst 10 inlägg - det lovar jag!


Ha det bra och Godnatt!


Love Anonimo<3



Här finns gratis bio-biljetter by the way!

Av whoiam - 23 november 2011 18:21

Taget från msn.se

 

Innan André Zuniga-Asplund röstades ut ur ”Idol” berättade han om att han funderat på att lämna programmet frivilligt. Nu avslöjar även hyllade Amanda Fondell för Starlounge att hon varit på väg att hoppa av.


— Man har sina perioder när man är trött och längtar hem och tycker att allt är skit, säger Amanda till Starlounge.

Även Molly Pettersson-Hammarhar de senaste veckorna talat ut i media om pressen som nu ökat ytterligare. För ”Fondellskan” var det dock i början som tankarna om ett avhopp kom.


— Jag kan avslöja att jag under kvalet verkligen funderade på om det var det här jag ville, för jag har inte tyckt om ”Idol” tidigare. Då funderade jag seriöst på att hoppa av.När det däremot blev dags att möta svenska folket på riktigt kom Amanda på andra tankar.


— Men sen blev det fredagsfinaler med kameror och publik, när man kunde nå ut till folk, då ändrade jag mig, säger hon.


   


Jag hade gärna sett Amanda lämna idol! (sorry alla Fondell-fans). Men jag tror faktiskt att Amanda kommer lämna idol på fredag. Jag tror hon har minst stöd av tittarna. Vad tror ni? Vem lämnar på fredag?

Av whoiam - 23 november 2011 16:11


Någon av er wonderful läsare som har varit i Key West? Det är iaf vägar som går på vatten nere i Florida, USA. Det verkar så himla kul och skulle gärna åka dit!


   

 

Av whoiam - 22 november 2011 15:53


Du behöver:


- The Sims 3 ( eller Sims 2, men bättre med 3:an)

- Min meljadress = Anonimoblogg@hotmail.com


Utförande:


- Tänk dig att du ska till Spanien och vill bo på det lyxigaste och bästa hotellet. Du ska helt enkelt göra ditt egna lyxhotell, som du bygger med hjälp av Sims spelet. Du ska för det mesta bygga själva hotellet och även tomten. Men också inreda några hotellrum, som enkelrum, dubbelrum och svit. Även Lobby, Gym och så vidare borde vara med.


Det går ut på:

 

Efter att ha bygg klart skickar ni in minst 5 olika bilder på hotellet. Typ helheten, tomten, lobby, hotellrummen, bestäm själv och självklart får det vara mer än 5 bilder. När jag har avslutat tävlingen kommer jag lägga upp alla hotell så ska ni läsare på rösta på vilket hotell som ni skulle vilja åka till mest.

 

PS: Glöm inte döpa hotellet!

 

Vinst:

 

Den som vinner kommer få sig en överraskning som avslöjas då jag utser vinnare. Jag kan än så länge säga att en sak är från www.stylebytyra.se ;)


Tävlingen avslutas nu på Lördag, altså den 26/11 2011


     


Jag kommer också vara med och tävla! :)


Good Luck!


Av whoiam - 21 november 2011 23:30


Vilken / Vilka outfit´s gillar ni mest?


             



Jag älskar när det är mycket, färgglatt vågat så den jag gillar mest är tjejen med gula skor. Sen kommer nog den allra första med loepardmönstrad väska! ;P

Av whoiam - 21 november 2011 22:32

Jag hade rätt! De valde som jag trodde i ensam mamma söker! ;) Jag hoppas också alla kollade på tv3play på det lilla extra klippet. Imorgon kommer även ännu ett klipp på en talkshow de har spelat in. LÄNGTAR! Imorgon är det också GossipGirl !! <3333 Men än är jag inte färdig ... Det blir även lussekatt-bak med mammi = MYS


Kan det bli en bättre studiedag? :)


Ha det bra!


 

Av whoiam - 21 november 2011 15:30


Nu finns videon ute när Twilight gänget är på besök hos Ellen Degeneres Show. De pratar om den nya filmern Breaking Dawn och består av två delar.

 

Del 1

 


Del 2

 


Av whoiam - 21 november 2011 15:27


R.I.P Lasse Brandeby som blev 66år och avled igår på sjukhus i Stockholm


 



Presentation


WhoIam - Vem jag är helt enkelt! Följ mig, en 17-åring, som skriver om allt från träning till kändisvärlden, från mode till film & musik. Jag lovar er, ni blir INTE besvikna! ;)

Fråga på!

Varsogoda och fråga precis vad ni vill! Jag gör mitt bästa för att få fram ett grymt svar, och kom ihåg - ingen fråga är dum! :)

 

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du? (år)
 0-10
 11-13
 14-16
 17-19
 20-25
 26-30
 31-40
 41-50
 60+

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Stefan Liv

Alltid Saknad

Aldrig Glömd

  

 

    

(klicka för större bild)

Arkiv

Översättning


Skapa flashcards