WhoIam - Vem jag är helt enkelt!

Alla inlägg den 14 december 2011

Av whoiam - 14 december 2011 20:41

Finally!


För er som inte vet vad det är för Sims tävling jag snackar om så kan ni läsa det HÄR!

 

1. Detta hotell är gjort av Amelia Holstensson

 

- hotellet

 

   

 

- Lobbyn


     

 

- Restaurangen

 

    

 

- Sviten (Tvåvånings rum)

 

              

 

- Vanligt rum



       

 

 

2. Detta hotellet är gjort av Rebecca

 

- Hotellet

 

    

 

- Poolområdet


        

 

- Lobbyn

 

  

 

- Underhållnings rum

 

    

 

- Innomhuspool

 

  

 

- Gymmet

 

 

 

- Restaurangen

 

   

 

- Vanligt rum

 

    

 

- Sviten

 

     

 

3. Detta hotellet är gjort av mig

 

- Hotellet

 

          

 

- Lobbyn

 

        

 

- Vanligt rum

 

      

 

- Sviten

 

        

 

.

.

.

.

 

Eran uppgift: Sätt 3 poäng till det bästa hotellet, 2 poäng till det näst bästa och 1 poäng till det dåligaste av dessa tre. Ni ska altså rangordna dem!

.

.

.

.



Vinst: Det får vinnaren reda på när resultatet kommer! Men jag kan säga att det är från www.StyleByTyra.se

 

.

.

.

.

.

.

Tävlingen avgörs senast i helgen!

Presentation


WhoIam - Vem jag är helt enkelt! Följ mig, en 17-åring, som skriver om allt från träning till kändisvärlden, från mode till film & musik. Jag lovar er, ni blir INTE besvikna! ;)

Fråga på!

Varsogoda och fråga precis vad ni vill! Jag gör mitt bästa för att få fram ett grymt svar, och kom ihåg - ingen fråga är dum! :)

 

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du? (år)
 0-10
 11-13
 14-16
 17-19
 20-25
 26-30
 31-40
 41-50
 60+

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Stefan Liv

Alltid Saknad

Aldrig Glömd

  

 

    

(klicka för större bild)

Arkiv

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards