WhoIam - Vem jag är helt enkelt!

Alla inlägg den 22 december 2011

Av whoiam - 22 december 2011 21:29

Läs på posh24.se om kärleksaffären Rob kan tänkas ha haft med motskådespelerskan Nikki Reed


   


Stakars Kristen! Fy om det är sant, vilket jag inte hoppas då !!! Jag älskar "Robsten" och hoppas de håller ihop ändå utan att något drama ska förstara

Av whoiam - 22 december 2011 16:51


Idag när jag kom hem från skolan skulle jag sätta på min underbara macbook som jag fick i september. Jag trycker på ON knappen men inget händer :OO Den är svart och död :O Den är fucking sönder ...


Kommer inte gå in mer på detalj men som ni fattar nu har jag ingen data att blogga med vilket är så tråkigt! Någon mer än jag som inte klarar sig utan sin bästa vän "datan"? Undra hur jag ska klara mig?


Vilken jävla bra stat på jullovet!


 


Jag vet inte när jag kommer åt en data nästa gång men håll ut! Jag lovar att blogga så mycket jag kan när jag har tillgång till en!


        

Av whoiam - 22 december 2011 16:42


Tycker ni illa om Madeleine? Jag tycker det känns som alla klagar på henne. Typ att hon inte bryr sig om tronen och syskonen och bara om sig själv! Den känslan har jag fått av Madde på grund av alla tidningar och nyheter. Hon verkar också väldigt olycklig. Jag vet att det tog slut mellan en kille som hon var tsm med  länge, men vem vet jag inte?


Jag tycker iallafall alla ska sluta med att trycka ner henne. Alla bryr sig verkligen bara om Victoria, och inte Madde! Fy skäms!


     


Hon är grymt söt!

Av whoiam - 22 december 2011 16:17

Någon mer än jag som kollar på eller har sett Andra Avenyn? Jag gjorde det igår och hittade värsta tabben. De hade filmat med helikopter på huset (se bilden) och då hade huset två trappor på framsidan. Sen var det en annan scen och då hade de en enda stor.


Hatar sånna här tabbar! Och dem vet säkert om det men skiter i det. Det känns bara så himla slarvigt gjort av dem!


   

Presentation


WhoIam - Vem jag är helt enkelt! Följ mig, en 17-åring, som skriver om allt från träning till kändisvärlden, från mode till film & musik. Jag lovar er, ni blir INTE besvikna! ;)

Fråga på!

Varsogoda och fråga precis vad ni vill! Jag gör mitt bästa för att få fram ett grymt svar, och kom ihåg - ingen fråga är dum! :)

 

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du? (år)
 0-10
 11-13
 14-16
 17-19
 20-25
 26-30
 31-40
 41-50
 60+

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Stefan Liv

Alltid Saknad

Aldrig Glömd

  

 

    

(klicka för större bild)

Arkiv

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards