WhoIam - Vem jag är helt enkelt!

Alla inlägg under december 2011

Av whoiam - 10 december 2011 11:07

 

Av whoiam - 9 december 2011 21:33

Hejsan<3 Tänkte skriva lite innan de berättar idolvinnaren


Jag tycker faktiskt, konstigt nog, att Amanda var bättre på de första låtarna. Hon visade mer att hon redan är en stjärna och hon bjöd på riktig show! Tyvär var inte Robin 100%, så jag började tvivla lite på om Robin verkligen skulle vinna...


Men sen när de sjöng vinnarlåten så älskade jag Robin igen, han var mycket bättre än Amanda. Men det står ju ändå 2-1 till Amanda, så jag vet inte. Detta är så svårt!!! Men jag känner nog att det inte spelar någon roll vem som vinner, båda är bra!


En sak till som jag måste säga. Jag tycker faktisk inte idolerna i år har varit så bra som innan. Tänk typ på Erik Grönwall, Calle Kristiansson, Minnah, Jay Smith o.s.v Jag tycker det var mycket mer klass på dem. Det är synd att jag inte känner så i år .... :/


Vad tycker ni om kvällen och idolerna?

 

 

Av whoiam - 9 december 2011 17:31

 

1. Jag börjar med puder, foundation och concealer o.s.v

 

 


2. Sedan sätter jag på svart ögonskugga runt ögonen

 

  

 

3. Efter det tar jag svart eyeliner runt ögonen

 

  

 

4. Sen blir det mascara

 

  

 

6. Sedan trycker jag i mina bruna (exempelvis) linser

 

 

 

7. Efter tar jag illrött (oftast) läppstift och även "läppstiftslinjer"

 

 

 

8. Senare bleker jag tänderna

 

 

 


9. Till sist förstora jag läpparna


 

  

  

    

 

Hur sminkar ni er? Vore kul och höra lite tips! :) 

 

Av whoiam - 8 december 2011 22:16

Jag såg på msn att Robin och Amanda kommer få stort och fint besök av en världstjärna. Undra vem det kan vara? :) Eller, ni borde undra, för jag vet redan ;PP Men bra är hon!


Tänk att det redan är final imon! Det har verkligen gått fort, tyvär :/ Jag kommer sakna idol OTROLIGT mycket och detta är ju även sista året dem visar idol :'(


 


Hoppas verkligen Robin vinner!

Av whoiam - 8 december 2011 16:14

 

Vem av "The Jennifers" är bäst?

 

Jennifer Lopez

 


Jennifer Hudson


Jennifer Aniston

    


Jennifer Love Hewitt

 


Jennifer Garner

 


Jag röstade på Jennifer Garner! Hon är så himla söt!

 

Av whoiam - 8 december 2011 15:59


Nu har äntligen en trailer / spoiler kommit upp för OTH säsong 9! Längtar till 11 januari något sååååå bedrövligt, även veckan efter fortsätter Gossip Girl.


Av whoiam - 7 december 2011 20:40


Jag ÄLSKAR Stylebytyra. Hon har så himla coola och bra saker, och udda. Det finns många saker också! Endel saker kan jag tycker kan var för udda och lite konstiga, men mycket av det är riktigt snyggt!


         

Av whoiam - 7 december 2011 20:31


Jag har hittat Andra Avenyn online - helt sick!!!!!!! Det är så bedrövligt bra!!!!!!!! Har ni sett Andra Avenyn? Om inte - KOLLA, FÖR NI BLIR INTE BESVIKNA


 


" Glöm era bekymmer, imorgon kommer nya"

Presentation


WhoIam - Vem jag är helt enkelt! Följ mig, en 17-åring, som skriver om allt från träning till kändisvärlden, från mode till film & musik. Jag lovar er, ni blir INTE besvikna! ;)

Fråga på!

Varsogoda och fråga precis vad ni vill! Jag gör mitt bästa för att få fram ett grymt svar, och kom ihåg - ingen fråga är dum! :)

 

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du? (år)
 0-10
 11-13
 14-16
 17-19
 20-25
 26-30
 31-40
 41-50
 60+

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Stefan Liv

Alltid Saknad

Aldrig Glömd

  

 

    

(klicka för större bild)

Arkiv

Översättning


Skapa flashcards