WhoIam - Vem jag är helt enkelt!

Alla inlägg den 3 januari 2012

Av whoiam - 3 januari 2012 22:21


Nu blir jag bänkad framför tv:n för att se den efterl'ngtade semifinalen mellan Sverige och Finland. Det känns lite som Sverige har större chans i och med att de slog Finland förra gången, de slog Slovakien med 9-1 som Finland bara slog med 8-5. Plus så vann Sverige mot ett av de bästa lagen, nämligen Ryssland. MEN, det kan blir hur som helts verkligen. Jag sitter absolut inte här och tror Sverige kommer vinna, men det vore grymt kul!


Om Sverige Vinner: Då kommer jag göra minst 10 inlägg imon som alla kommer handla om helt olika saker!


Ha en bra kväll så ses vi! Puss


   

Av whoiam - 3 januari 2012 12:57


Nu har jag avslutat "Fanpics" tävlingen och vann gjorde Anna-Karin Jahnson, som hade den absolut finaste bilden! Men också ett stort tack till alla andra medverkande!


Den här vackra bilden gjorde Anna-Karin och jag fullständigt storälskar citatet!


 


Här är vinsten som jag kommer skicka till henne! Ringen kommer från www.stylebytyra.se

   

Av whoiam - 3 januari 2012 00:08


Jag har glömt att säga ett STORT GRATTIS till Sverige som har tagit sig ända till semifinal i junior VM. Jag kan ju säga att mitt hjärta bankade på hårt när det mötte Ryssland här om dan. De låg under med 3-0 i tredje perioden men gjorde 3 snygga mål och vann även i förlängingen. Vilken mach! Spännande, nervös men helt undrbar!


Iaf, imorgon möte Sverige antingen Slovakien eller Finland. Det beror på vilka av dem som vinner kvarten inatt. Jag hoppas innerligt att Slovakien vinner eftersom Sverige slog dem med 9-1 förra matchen.


Det vore verkligen grymt kul om Sverige kunde komma till final och självklart vinna. Sist Sverige vann junior VM var 1981 så det vore ju helt underbart om de vann i år! Men, imorgon klockan 22:30 visas semifinal 1 och 02:30 visas semifinal 2. Hoppas verkligen Sverige spelar 22:30 för den andra kommer jag inte orka :)


Så imorgon blir jag bänkad framför tv:n. Ska ni också kolla?


 

Presentation


WhoIam - Vem jag är helt enkelt! Följ mig, en 17-åring, som skriver om allt från träning till kändisvärlden, från mode till film & musik. Jag lovar er, ni blir INTE besvikna! ;)

Fråga på!

Varsogoda och fråga precis vad ni vill! Jag gör mitt bästa för att få fram ett grymt svar, och kom ihåg - ingen fråga är dum! :)

 

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du? (år)
 0-10
 11-13
 14-16
 17-19
 20-25
 26-30
 31-40
 41-50
 60+

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Stefan Liv

Alltid Saknad

Aldrig Glömd

  

 

    

(klicka för större bild)

Arkiv

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards