WhoIam - Vem jag är helt enkelt!

Alla inlägg under mars 2012

Av whoiam - 30 mars 2012 20:34

Väldigt bra video som jag rekomenderar att ni kollar på! ;)


Av whoiam - 30 mars 2012 20:14


 

Av whoiam - 30 mars 2012 17:04

Här kommer sista spoilern till sista One Tree Hill avsnittet, för alltid :( Gud vad jobbigt det är att säga det ...



Av whoiam - 30 mars 2012 16:56

Jag vill bara säga ett stort grattis till Ralph som vann Biggest Looser igår! Det är helt sjukt att han gick ner hela 79,4 kg på den tiden. Och sjukare är att han vann över Michael med 2 procent! Så ett stort grattis till Michael också.


     


Gaaaaaaaash vad jag kommer sakna Biggest Looser ;) Bästa ju!

Av whoiam - 30 mars 2012 16:51

Vet ni vem som kommer till Sverige imon? Nämligen ANNICA :D :D :D Asså, ni fattar inte hur länge jag har väntat på detta! Så imorgon förväntas det att sitta vid Big Brother 24/7 hela dan ;) Haha


Men hur tycker ni hon ska komma in i huset? Jag skulle tycka det var skitkul om hon satt i bikten (eller någon annan stans, bara hon är ensam) och samtidigt ropar dem in Marcelo dit ... Fatta hans reaktion liksom ;) Det hade varit så kul eftersom jag vet att de har saknat varann väldigt mycket!


Skriv gärna vad ni tycker!


 

Av whoiam - 30 mars 2012 16:46

Igår satt jag och pluggade hela dan - inte kul! Så, förlåt för jag inte bloggade igår, men jag vet ju att ni är väldigt förlåtande. Jag är ju trots allt anonimo ... :)


Idag har skoldagen varit dramatisk. Och det är den enda beskrivningen jag har till dagen ... Not funny!


 


Förövrigt så har mitt påsklov börjat nu ;D ;D ;D Kan det blir bättre? Jag ÄLSKAR verkligen påsken, så njut! Puss


 

Av whoiam - 28 mars 2012 22:48

(Jag ÄLSKAR alla barnen skämt! Bästa ju! ;D

Enjoy)


Alla barnen aktar sig för styckmördaren utom Lasse,
-För han ligger redan i en kasse !


Alla barnen lyckades klättra över taggtrådsstängslet utom Saddam,
-Det är han som numera kallas madame !


Alla barnen tittar på det brinnande huset utom Rut,
-För hon tittar ut !


Alla barnen fick rädda sig i livbåten utom Mats,
-För han fick inte plats !


Alla barnen kom när mamma ropade utom Peter,
-För han vet inte vad han heter !


Alla barnen slapp att bli mobbade utom Berra,
-För det var honom som dom terra !


Alla barnen lekte med smällare utom Per,
-För han var här, här och där !


Alla barnen spikar kistor utom Elsa Wiik,
-För det var hon som fick va lik !


Alla barnen leker krig utom Frank,
-För han ligger mosad under en jättestor tank !


Alla barnen leker inkvisitörer utom Evelin,
-För det är hon som får lida pin !


Alla barnen leker utom Bob,
-För han blev uppäten av the Blob !


Alla barnen finns i livet utom Micaela,
-För Näcken lura ner na' i bäcken med sin fela !


Alla barnen sprang upp på stranden utom Kaj,
-För han vart slukad av en haj !


Alla barnen blev mätta utom Sandra,
-För det var hon blev uppäten av de andra !


Alla barnen tittade ner i vattnet utom Bengt,
-För det var honom som de andra hade sänkt !


Alla barnen svängde innan vaken utom Anna,
-För hon klarade inte av att stanna !


Alla barnen slapp att åka till mentalsjukhuset utom Lina,
-För hon stod bara där och flina !


Alla barnen lekte kannibaler utom Arne,
-För han blev chiliconcarne !


Alla barnen hade roligt på festen utom Pekka,
-För han var den förste som däcka !


 

Av whoiam - 28 mars 2012 22:41

Ni vet väl att Annica är i Danmark?! Och just nu har hon och Umar ett uppdrag att vara agenter som innebär att de under veckan ska hitta 8 siffror. Just nu har de hittat 5 och så fort de har hittat alla 8 siffror kommer Annica åka hem. Ni kan ju förstå då hur ivrig Annica är?


 

Presentation


WhoIam - Vem jag är helt enkelt! Följ mig, en 17-åring, som skriver om allt från träning till kändisvärlden, från mode till film & musik. Jag lovar er, ni blir INTE besvikna! ;)

Fråga på!

Varsogoda och fråga precis vad ni vill! Jag gör mitt bästa för att få fram ett grymt svar, och kom ihåg - ingen fråga är dum! :)

 

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du? (år)
 0-10
 11-13
 14-16
 17-19
 20-25
 26-30
 31-40
 41-50
 60+

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Stefan Liv

Alltid Saknad

Aldrig Glömd

  

 

    

(klicka för större bild)

Arkiv

Översättning


Skapa flashcards