WhoIam - Vem jag är helt enkelt!

Alla inlägg den 5 april 2012

Av whoiam - 5 april 2012 23:48

Asså, förlåt om det blev lite mycket BigBrother bloggande nu, men detta är helt fucking stört! LÄS


Ni vet Fredrik igen, Annicas "ex kille". Hans idiot till mamma sitter och twittrar om Annica och skriver elaka saker om henne. Vem är så jävla dum och gör så? What the fuck liksom??? Har typ inte ord till detta, så chokad är jag! Att ens någon kan göra en sån sak...


Lider verkligen med Annica som måste ha och göra med dena k*rringen sen...


 



Av whoiam - 5 april 2012 23:45

Jennifer Lopez

 

 

Stephanie Pratt

 

 

Paris Hilton

 

 

Jessica Alba

 

 

Ashlee Simpson

 

Av whoiam - 5 april 2012 22:59

För er som gillar Marcelo och Annica i Big Brother... www.annicaomarcelo.blogg.se är en väldigt bra blogg som uppdaterar vad dem gör hela tiden! Så det är ett litet tips från mig ;D


Lite söta videos på dem från kvällen då Annica kom hem

 

 


Av whoiam - 5 april 2012 20:49

Jag tror typ alla vet att Annica "har en kille/har haft en kille" (ej bekräftat ännu) på utsidan som heter Fredrik. Det har ju varit ett jävla chat om att hon är otrogen, vilket vi inte kan veta eftersom man bara har fått höra Fredriks sida. Därför är jag så frustrerad, men nu har vi fått en liten bekräftelse...


Annica sa på festen (i guldrummet med Vobban) att hennes tidigare kille har tryckt ner henne psykiskt och att hon aldrig mått så dåligt som då. Så, det kanske visst var slut mellan dem. Vem vet?


Hon sa också att hon aldrig blivit kramad av någon som Marcelo gör, och hon har aldrig haft en kille som säger vad han tycker så mycket som Marcelo. Därför gillar hon Marcelo. Vad gilla betyder i detta läget vet jag dock inte, det väntas att se!


De sa massa mer, men kom inte ihåg allt. Hoppas det kommer upp på Bigbrother.se eller i nåt avsnitt!


Men sprid vidare detta till alla som chata om Fredrik o.s.v


 

Av whoiam - 5 april 2012 12:21

Nu blir jag ledsen. Jobbigt är det. Nu ska jag kolla på det sista avsnittet av One Tree Hill.


One Tree Hill har betytt väldigt mycket för mig. När jag har varit ledsen, arg eller sur så har jag bara satt mig vid tv:n och kollat på One Tree Hill. Man kommer liksom in i en annan värld fylld av massor av kärlek, humor och underbara människor, och då glömmer man allt dåligt i ens eget liv. Så OTH betyder väldigt mycket för mig och kommer alltid att göra! 


Men även om det tar slut nu, så kommer alltid One Tree Hill finnas i mitt hjärta <3 <3 <3 <3


Tack Mark Schwahn för att du ha skapat denna underbara serie <3


 


 



Presentation


WhoIam - Vem jag är helt enkelt! Följ mig, en 17-åring, som skriver om allt från träning till kändisvärlden, från mode till film & musik. Jag lovar er, ni blir INTE besvikna! ;)

Fråga på!

Varsogoda och fråga precis vad ni vill! Jag gör mitt bästa för att få fram ett grymt svar, och kom ihåg - ingen fråga är dum! :)

 

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du? (år)
 0-10
 11-13
 14-16
 17-19
 20-25
 26-30
 31-40
 41-50
 60+

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Stefan Liv

Alltid Saknad

Aldrig Glömd

  

 

    

(klicka för större bild)

Arkiv

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards