WhoIam - Vem jag är helt enkelt!

Alla inlägg under april 2012

Av whoiam - 28 april 2012 14:11

Hörde ni att Hannah Widerstedts alla inlägg och youtube-klipp med mera har försvunnit? Hon har blivit total hackad. Kan inte annat än garva åt henne, trots att det är lite synd om henne ;) Jag hade ju fått panik om alla mina inlägg försvann... HAHA


Läste även nyss att hon och Jockiboi har gjort slut... Vilken chock jag fick!...eller inte...


 

Av whoiam - 26 april 2012 22:29

Vilken outfit från H&M va snyggast?

PS: H&M har nya och fina sommarkläer ;)


       

NU

Av whoiam - 26 april 2012 08:00

Just nu ska jag dra mig till skolan för att ha jätte "kul". Jag ska nämligen ha nationella prov i tre timmar... YAY!! Ses senare ;)

 

 



Av whoiam - 25 april 2012 22:55

Gud vad glad man blir att se dessa videor. Jag älskade att sitta och kolla på junior VM i vintras :) Saknar!





Haha... ryser nästan lite när jag ser deras VM mål :D Underbart!




Av whoiam - 25 april 2012 22:45

 


(Till höger i menyn)

Av whoiam - 25 april 2012 00:19

Nu har jag precis mejlat BB produktionen. Nu är jag så jävla trött på hur de vinklar Marcelo... Alla skriver att han är kvinnomisshandlare, psykopat med mera. Han kommer ju med 100% säkerhet få ett psyk-utbrott på grund av alla haters, som BB skapar.


Marcelo är en jävligt fin kille. Tyvär så får man ju bara se den omogna och fulla Marcelo... honom har jag problem med. Men varför visar dem inte den underbara Marcelo som han är annars? Och varför klipper de bort när Marcelo säger förlåt till Annica? Sånna här småsaker som är så viktiga gör ju att man kan tolka hela situationen helt fel... Jävla produktionjävel


Se mitt arga mail jag skickade till dem

 

 

Ni kanske inte ser, men skitsamma. Jag var iaf jävligt arg! Ni får jätte gärna också klaga till Bigbrother@tv4.se

 

 

Av whoiam - 24 april 2012 21:24

Kom just på att jag hade glömt att se de två senaste avsnitten av Gossip Girl... Hur fan kan det komma sig?


Jo, svaret är enkelt. Gossip Girl SUGER nuför tiden, jag glömmer ju bort det... Vad har hänt? Första, andra o tredje vart ju succé! Hur kan det bara spåra ut såhär? Hoppas verkligen sista säsongen blir TOPPEN! Chuck och Blair måste också hitta tillbaka till varandra... annars är jag done med serien!


Team Chair forever!


 


Kollar ni på Gossip Girl? Vad tycker ni isåfall?

WTC

Av whoiam - 23 april 2012 17:59

Sitter just nu och arbetar om World Trade Center och det är faktiskt ganska jobbigt! Jag fattar inte vad vi har för värld idag...(och då)? Det är helt ofattbart att ens göra en sådan sak som drabbar så många människor...


Peace och Love till alla som dog känner jag bara!!!


           


En video från några tjejer som filmar från ett annat hus

Presentation


WhoIam - Vem jag är helt enkelt! Följ mig, en 17-åring, som skriver om allt från träning till kändisvärlden, från mode till film & musik. Jag lovar er, ni blir INTE besvikna! ;)

Fråga på!

Varsogoda och fråga precis vad ni vill! Jag gör mitt bästa för att få fram ett grymt svar, och kom ihåg - ingen fråga är dum! :)

 

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du? (år)
 0-10
 11-13
 14-16
 17-19
 20-25
 26-30
 31-40
 41-50
 60+

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Stefan Liv

Alltid Saknad

Aldrig Glömd

  

 

    

(klicka för större bild)

Arkiv

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards