WhoIam - Vem jag är helt enkelt!

Alla inlägg under april 2012

Av whoiam - 23 april 2012 17:27

Jag har verkligen haft problem med bloggandet på senaste tiden. Jag har verkligen hur svårt som helst att komma på något att blogga om... ;) Vet inte varför, det är helt konstigt! Egentligen finns det ju miljader saker man kan blogga om men jag är helt tom i skallen, helt fantasilös ... ;D


Har ni tips så SKRIV!!!


 

Älskar sånna här tänkvärda meningar och citat :)

Av whoiam - 22 april 2012 23:23

Kläderna kommer från H&M's nya kollektion.


HISS



       



DISS


        

Håller ni med mig om detta? ;)

Av whoiam - 22 april 2012 19:08

Var det någon som såg Let's Dance i fredags? I alla fall var Anton Hysén så sjukt jävla bra! Det känns nästan lite som han har dansat tidigare ;) Men om han inte har så är han JÄVLIGT duktig. Hans danspartner måste vara väldigt tacksam för att få dansa med han! :)


Denna dansen är han inget annat än grym på!


Anton%20Hys%C3%A9n%20-%20samba

Av whoiam - 22 april 2012 16:52

Älskade läsare... Se nu till att rösta på Amandus. Hulda är ingen person jag gillar! PLUS så har jag en jävligt bra plan som gör Big Brother lite bättre, om hon åker ut!


För övrigt så längtar jag inte lika mycket till kvällens live-sändning. Är lite rädd att BB på något sätt nämner torsdagsfesten och allt med Marcelo, som kanske leder till bråk mellan Anncelo. Dem har haft det så bra nu, så det är bättre det får ligga lite. Jag tycker dem ska ta det på utsidan istället! Hoppas även Marcelo sköter sig ikväll. Han matchar inte riktigt med alkohol och Rodney, och då tror jag ni vet vad jag menar ;) Men glöm inte...


RÖSTA FÖR FAN


Amandus Allstadius
Telefon: 099- 418 01
SMS: Amandus till 72 400


 

Av whoiam - 21 april 2012 21:26

Fick en fråga som jag tänkte besvara so handlar om Big Brother streamingen...

 

 

 

1. Man ska ej ladda ner iLivid. Du trycker på länken där det med röd stil står att man ska vänta i ca 13 sekunder

 

 

2. Tryck på den röda länken

 

 

3. Sedan är det bara att vänta ett tag. Oftast kommer det upp en ruta mitt i allt, men det står att den stängs efter ca 25 sekunder.

 

 

Hoppas det hjälpte! ;)

Av whoiam - 21 april 2012 14:24

Nu har jag sett världens bästa film... Life As We Know It är en film som ni MÅSTE se! Den vart så sjukt bra!


Handling: Det enda Holly (Katherine Heigl) och Messer (Josh Duhamel) har gemensamt är att de ogillar varandra samt att de båda älskar sin gemensamma guddotter Sophie. Men när de helt oväntat och plötsligt blir de enda Sophie har i hela världen, måste Holly och Eric lägga sina olikheter åt sidan.


 


T R A I L E R

Av whoiam - 21 april 2012 09:42


(Var ett tag sen nu ;D)

 

Katy Perry

 

Född: 25 oktober 1984, Santa Barbara, USA
27 år


Dejtat: Russel Brand, Travis McCoy, Josh Groban


Känd för: Katy Perry slog igenom med singeln "I kissed a girl" och senare "Hot N Cold" från albumet One of the Boys. Hon var nominerad för "Bästa kvinnliga video" och "bästa kvinnliga nykomling" på MTV Video Music Awards 2008. Under 2010 släppte hon sitt andra studioalbum "Teenage Dream" som innehöll hitlåtar som "Fireworks" och "California Gurls". Katy Perry kommer från en kristen familj och är uppväxt med gospel-musik men flyttade strax efter studenten till LA för att satsa på en musikkarriär! I oktober 2010 gifte hon sig med komikern/skådespelaren Russel Brand.


Mina tankar: Jag tycker om Katy Perry väldigt mycket och har gjort ända sen låten "I kissed a girl" kom ut. Jag gillar hennes annorlund stil och hon är en grymt bra artist som jag gärna hade sett på en konsert! Mina favoritlåtar av Katy Perry är E.T, I kissed a girl och Firework! ;)


 


Vad tycker ni om Katy Perry?








Av whoiam - 20 april 2012 23:51

Är det någon av er läsare som har ett löpband hemma? Jag skulle verkligen vilja veta om det är värt att lägga 3000kr på ett promenad-/löpband, eller är det slös med pengar? För jag är en sån person som inte gillar att ut och springa, så jag premenerar hellre på ett band!


Men säg gärna vad ni tycker om det, och om det är värt!


 

Presentation


WhoIam - Vem jag är helt enkelt! Följ mig, en 17-åring, som skriver om allt från träning till kändisvärlden, från mode till film & musik. Jag lovar er, ni blir INTE besvikna! ;)

Fråga på!

Varsogoda och fråga precis vad ni vill! Jag gör mitt bästa för att få fram ett grymt svar, och kom ihåg - ingen fråga är dum! :)

 

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du? (år)
 0-10
 11-13
 14-16
 17-19
 20-25
 26-30
 31-40
 41-50
 60+

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Stefan Liv

Alltid Saknad

Aldrig Glömd

  

 

    

(klicka för större bild)

Arkiv

Översättning


Skapa flashcards