WhoIam - Vem jag är helt enkelt!

Alla inlägg under april 2012

Av whoiam - 20 april 2012 22:47

Nu har jag fixat Big Brother 24/7 igen! ;)



Gå in på streaming sidan här: http://www.stream2watch.me/live-tv/big-brother-sweden-2012


  


Kontakta om ni inte fattar hur man gör! ;)

Av whoiam - 20 april 2012 22:15

Gud vad glad jag blev när jag fick ett tips om en annan sida än Picnic, och den sidan duger väl! ;) Webbsidan heter www.PicMonkey.com och är nästan minst lika bra som Picnic! Enjoy och börja redigera   


 

Av whoiam - 20 april 2012 21:57

Nu får det var nog. www.BBelva.com ägs av världens största tönt. Han har dock många läsare vilket påverkar alla hans 14000 läsare men som inte är bra... Fuck.


Nu har han lagt ut en GAMMAL video där Annica snackar om att hon vill ha sitt ex som hon har på utsidan. Men är han dum i huvvet? Annica är heltokig i Marcelo. Och hur många gånger har inte hon snackat om hur dåligt behandlad hon blev i det förhållande. BBelva är ett STORT skämt


Jag gillar Annica JÄTTE MYCKET men självklart vinklar han henne som en töntig fjortis. Och därför har hon massvis av haters nu. Tack så jävla mycket... Läs ALDRIG den bloggen mer. På bloggen www.annicaomarcelo.blogg.se är läsarna och bloggägarna lite positiva iaf. Nu menar jag inte att bloggen är bra bara för den handlar om Anncelo, den är bra för alla är jävligt positiva!


By the way: Jag HATAR HATAR HATAR HATAR HATAR Jennifer i Big Broher. Hata är ett starkt ord, men jag menar VERKLIGEN det! Fuck her...

 

 

 

Besök töntens privata blogg här om ni vill se den

Av whoiam - 20 april 2012 21:40

Kom på att webbsidan www.Picnik.com har lagt ner nu :( Den sidan har verkligen varit TOPPEN och jag har använt mig av den i flera år... Sad...


Har ni några tips på var man kan göra om bilder?


 

Av whoiam - 20 april 2012 17:25

Fasiken... Glömde att jag startade denna blogge för ett år sen igår. Sånt får man ju bara INTE glömma! ;( Men men. Är det någon av er som har följt min blogg sen dess? Berätta! Det vore jätte kul att veta ;D


Mitt första inlägg

 

Av whoiam - 20 april 2012 17:21

1. Let's Dance

Tid: 20:00

Kanal: Tv4

 



2. The Perfect Man (med Hilary Duff)

Tid: 20.00

Kanal: Tv3

 

Av whoiam - 20 april 2012 08:01

Vad händer egentligen? Du gick från 100 till 0, bara sådär... Du är INTE värd Annica. Mer hjärndöd och känslokall kille får man leta efter...


Ni som inte föstår. Kolla på kvällens avsnitt av Big Brother. Marcelo kommer skämma ut sig totalt


Ut med denne kille direkt!!!


 

Av whoiam - 19 april 2012 21:45

Sitter och kollar på www.annicaomarcelo.blogg.se där de uppdaterar Big Brother kvällen. SÅ JÄVLA FUCKING FITT KUK JOBBIGT ATT INTE SOPCAST FUNKAR...


Men det stoppar mig inte från att le ;) Först vart det bråk mellan Anncelo pga att Marcelo sa på ett oförskämt sätt att Annica säkert kommer lämna honom och gå tillbaka till sitt ex. Men de pratade och löste alllt.


Ännu bättre. Marcelo sa emot Rodney om att han är STOLT över sin förlovning och att singellivet är över nu ;) Fatta att Marcelo som har rövslickat Rodney hela tiden sa emot han! DEN Marcelo har jag väntat på! Hoppas bara han menar vad han säger, så jag kan ta tillbaka det jag skrev i tidigare inlägg!


   


Följ med på chatten på bloggen som jag tipsade om i början vetja!

Presentation


WhoIam - Vem jag är helt enkelt! Följ mig, en 17-åring, som skriver om allt från träning till kändisvärlden, från mode till film & musik. Jag lovar er, ni blir INTE besvikna! ;)

Fråga på!

Varsogoda och fråga precis vad ni vill! Jag gör mitt bästa för att få fram ett grymt svar, och kom ihåg - ingen fråga är dum! :)

 

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du? (år)
 0-10
 11-13
 14-16
 17-19
 20-25
 26-30
 31-40
 41-50
 60+

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Stefan Liv

Alltid Saknad

Aldrig Glömd

  

 

    

(klicka för större bild)

Arkiv

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards