WhoIam - Vem jag är helt enkelt!

Alla inlägg under april 2012

Av whoiam - 12 april 2012 22:33

Vill bara tacka denna underbara människa som sa vad låten (i videon med Anncelo) hette. Den är grymt bra, så tack som fan!


 


Låten heter Thank U och sjungs av Alanis Morisette! Varsegod att avslappna med härlig lugn musik ;)

Av whoiam - 12 april 2012 15:59

Bara för att, så tänker jag berätta vilka kändisar jag har sett under mitt liv. Dock bara de "kändaste". Jag tror inte ni bryr er om jag har sett en programledare i SVT :) Eller gör ni...?


1. Det coolaste enligt mig = WESTLIFE!

 

 

2. Laila Bagge, Anders Bagge och Andreas Carlsson, Peter Jihde på Idol 2009

 

 

 

3. Även Erik Grönwall, Tove Styrke och Calle Kristiansson på Idol. Såg även i pausen Rabih, Eddie, Alice m.m om ni kommer ihåg dem? :)

 

 

4. Charlotte Perelli, Ola Svensson, Arash, Sanna Nielsen, Star Pilots, E-type m.m. (Kommer inte ihåg ;D)

 

 

5. Övriga Randoms: Amy Diamon (Haha), Lili och Sussie, Måns Zelmerlöv, Fredrik Reinfeld (Har till och med hans autograf ;D), Peo i "Tillbaka till Vintergatan"

 

Av whoiam - 11 april 2012 19:47

God eftermiddag / kväll bloggen :) Vad har ni för er en sån här tråkig o grå dag?


Själv sitter jag och pluggar till ett fucking samhällsprov. Det SUGER balle kan jag säga er! Just nu är det så jävla jobbigt i skolan...


 


För övrigt så är det jävligt kul att Anncelo har hittat tillbaka till varandra! Det hade ju varit förjävligt om BB's sötaste par inte hittade tbx till varann ;)


   


Ha det bra <3

Av whoiam - 10 april 2012 22:19

Life is hard,

but know that this is not the hardest


And this may not be the end,

things can actually change


It's hard at the time,

But you always get over it


Fight and don't give up

Because you can do it, anything


Japp. Läste ni min fina dikt så fattar ni nog att jag mår lite depp nu. Jag säger inget mer än att det är lite problem med och i skolan just nu, så det är jobbigt. Men jag ger inte upp, jag ska kämpa vidare och tro att det kan gå tillbaka till det gamla vanliga. För vad ska jag annars tro på?


Kissies


 


Av whoiam - 10 april 2012 19:42

 


  


Av whoiam - 10 april 2012 16:54

Just nu är det mycket drama i huset. Annica mår psykist dåligt av att bo i den fattiga världen. Men som tur har hon fått komma in till de rika, hon var ju nästan på väg att lämna på söndag för att hon mådde så dåligt. Hoppas allt blir bra. Speciellt mellan Annica och Marcelo...


   

Av whoiam - 10 april 2012 09:53

Nu börjar jag bli desperat! ;) Jag älskar låten i videon här nere, men jag vet inte vad den heter, och ni säger ju inte det till mig :/ Så därför kör vi på en tävling!


Vinst: Länkning och en pryl från Style By Tyra


Så här gör du: Kommentera ditt svar (namn på låten i videon) och även bloggnamn om du har!


Good Luck! 


Anncelo%20-%20musikvideon

Presentation


WhoIam - Vem jag är helt enkelt! Följ mig, en 17-åring, som skriver om allt från träning till kändisvärlden, från mode till film & musik. Jag lovar er, ni blir INTE besvikna! ;)

Fråga på!

Varsogoda och fråga precis vad ni vill! Jag gör mitt bästa för att få fram ett grymt svar, och kom ihåg - ingen fråga är dum! :)

 

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du? (år)
 0-10
 11-13
 14-16
 17-19
 20-25
 26-30
 31-40
 41-50
 60+

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Stefan Liv

Alltid Saknad

Aldrig Glömd

  

 

    

(klicka för större bild)

Arkiv

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards