WhoIam - Vem jag är helt enkelt!

Alla inlägg den 1 maj 2012

Av whoiam - 1 maj 2012 22:32

Tänkte att det vore kul att besvara Big Brother frågorna igen som jag gjorde för några veckor sen. Det ska bli kul att se hur saker har ändrat sig! ;)


 Big Brother 2012

 

1 Vad tycker du än så länge?

Nja, sådär. Hade det inte varit för Annica o Marcelo hade jag absolut inte kollat. Väldigt tråkig säsong!

 

2 Årets par?

Annica o Marcelo

 

3 Vem tycker du ska lämna genast?

äckelJennifer Usch vad jag HATAR henne

 

4 Vad tycker du om att Hannah W lämnade?

Länge sen nu, men helt okej. Fast hon gjorde bra och kul tv! ;)

 

5 Är det rättvist att Rodney fick gå in i huset?

Absolut inte!

 

6 Var är du rädd för ska hända?

Inget speciellt. Men vill inte att Annica ska åka ut före Marcelo. Det är la det antar jag...

 

7 Snyggaste killen: Marcelo

Roligaste killen: Lars

Snällaste killen: Lars, Vobban

Jobbigaste killen: Amandus

Snyggaste tjejen: Annica

Roligaste tjejen: Annica

Snällaste tjejen: Annica

Jobbigaste tjejen: JENNIFER

 

8 Vad tycker du om Hannah J?

Öppnat sig mer! Men jag känner inget speciellt om henne, bryr mig inte så mycket

 

9 Vad vill du ska hända?

Att Jennifer ska åka ut. Min högsta dröm!

 

10 Vem tycker du ska vinna?

Lars eller Annica


LÄS MITT GAMLA INLÄGG MED MINA GAMLA SVAR HÄR!


 

Av whoiam - 1 maj 2012 21:56

DAGENS VILL HA: Ett löpband

DAGENS KLÄDSEL: Blåa jenastights, en vit tröja och svarta converse

DAGENS SMINK: Mascara och kajal

DAGENS FRISYR: Nersläppt

DAGENS HÄNDELSE: Varit på stan och köpt något efterlängtat!

DAGENS LÅT: Overprotacted av Britney Spears

DAGENS PLANER: Kolla på Big Brother, blogga och sova

DAGENS SAKNAD: Dagar utan läxor!!!

DAGENS DUMMASTE: Att jag har fikat lite för mycket

DAGENS SJUKA: Jag blev 2000kr fattigare ;/

DAGENS DROG: Big Brother

DAGENS KRAM: Lillebrodern

DAGENS PUSS: hmmm ;)

DAGENS KÖP: En efterlängtad sak!

DAGENS GODIS: Inget ;D

DAGENS HUMÖR: Toppen / seg / sådär / glad


 

Av whoiam - 1 maj 2012 21:47

Denna månaden kör jag på med en månadslista. Eftersom jag på senaste tiden har varit väldigt fantasilös med vad det gäller bloggandet så passar detta perfekt! Här är scemat;


  1. 1. Gör en ”dagens” lista
  2. 2. Vad gör du en tråkig dag?
  3. 3. Mina rädslor
  4. 4. Dagens beroende?
  5. 5. Vinter outfit
  6. 6. Favoritskådis
  7. 7. Hur vill du ha din framtid?
  8. 8. Vad hade du ändrat i One Tree Hill om du fick?
  9. 9. Min favorit film
  10. 10. Berätta noga hur du sminkar dig på vardagar och fester?
  11. 11. Sommar outfit
  12. 12. Favoritartist
  13. 13. Gör en antingen eller lista
  14. 14. Topp fem bloggar
  15. 15. Småord du säger konstant
  16. 16. Vad hade du ändrat i Gossip Girl om du fick?
  17. 17. Favoritmat?
  18. 18. Vad saknar du i barndomen?
  19. 19. Sveriges mest rubbade människa?
  20. 20. I min handväska har jag…
  21. 21. Hur ser en bra frisyr ut?
  22. 22. En person som du ser upp till
  23. 23. Vad hade du gjort om du fick handskas med en miljon på EN dag
  24. 24. Vad längta du efter?
  25. 25. Beskriv kortfattat hur ditt rum är uppbyggt
  26. 26. Hit vill jag åka NU!
  27. 27. Hur känner du för Big Brother just nu?
  28. 28. Bästa svenska respektive amerikanska tv-program
  29. 29. Var handlar du helst?
  30. 30. Vem hade du bytt ditt liv med för en dag, varför och vad hade du gjort?
  31. 31. Dina bästa plagg?
Av whoiam - 1 maj 2012 15:55

Hittade nyss en grym tjej som sjunger en hel del covers. Hon kallar sig Masha och har bland annat gjort en cover på Set Fire To The Rain som jag ÄLSKAR! Enjoy


Set Fire To The Rain


Someone Like You


Who Knew


Skyscraper




Presentation


WhoIam - Vem jag är helt enkelt! Följ mig, en 17-åring, som skriver om allt från träning till kändisvärlden, från mode till film & musik. Jag lovar er, ni blir INTE besvikna! ;)

Fråga på!

Varsogoda och fråga precis vad ni vill! Jag gör mitt bästa för att få fram ett grymt svar, och kom ihåg - ingen fråga är dum! :)

 

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du? (år)
 0-10
 11-13
 14-16
 17-19
 20-25
 26-30
 31-40
 41-50
 60+

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Stefan Liv

Alltid Saknad

Aldrig Glömd

  

 

    

(klicka för större bild)

Arkiv

Översättning


Skapa flashcards