WhoIam - Vem jag är helt enkelt!

Alla inlägg den 3 maj 2012

Av whoiam - 3 maj 2012 20:35

Nu är det så att Hanna J sitter nominerad (som jag sa innan) tillsammans med (äckel)Jennifer och Camilla :/ Hanna J är min andra favorit och FÅR INTE åka ut!


Så snälla älskade läsare, kan ni inte hjälpa mig. Jag kommer bara må dåligt om Hanna inte är kvar, och då blir det inget bloggande. Det vill ni väl inte?


Så för att ni ska göra detta så kommer jag lotta ut ett mobilskal från lux-case! Kommentera när ni har röstat bara ;)


RÖSTA PÅ HANNA J

Telefon: 099- 418 02
SMS: HannaJ till 72 400


  


PS: Jag kommer tjata om detta hela helgen

Av whoiam - 3 maj 2012 15:40

Trots den ledsamma smilen på rubriken så är jag jävligt glad!!!


Nu har BigBrother deltagarna nominerat öppet och det verkar som att Jennifer och Hanna J sitter, samt Camilla som är autonominerad!


Snälla läsare, kan ni inte se till så att Hanna J får stanna? Hon är sååå mycket bättre än Jennifer och Camilla. Jag HATAR verkligen Jennifer för hon är en jävla uppmärksamhetsbrud som är så fucking störande så hon borde lämna dirr....


Så snälla! Rösta på Hanna J. Ni betyder världen för mig om ni ser till så att hon är kvar! <3 Jag älskar er så otroligt mycket om ni hjälper mig!


 

Av whoiam - 3 maj 2012 15:17

Ska jag vara ärlig (självklart) så är jag inte en så jätte rädd person! Eller vem lurar jag ... självklart är jag en rädd person :D


Något som jag ALLTID är rädd för är att det ska komma någon på nätterna. Asså, varenda natt "tror" jag det blir inbrott eller bara att någon ta sig in i huset för att skjuta en typ. Nu är det ju inte så att jag ligger och skakar på kvällarna, men jag har alltid tankarna med mig.


Sen är jag också så jäkla höjdrädd, inte mörkrädd, men HÖJDrädd. Jag klarar verkligen inte höjder! Det kanske är pga detta att jag är flygrädd, för det är jag som in i helvete. FYFAN vad dåligt jag mådde när vi skulle till Thailand... Jag kan säga er att mitt hjärta dunkade igenom min kropp...


Så mina värsta rädslor är höjdrädd, flygrädd och "inbrottsrädd" ;) Sen har jag ju andra också, dom exempelvis att det händer något med en familjemedlem eller nåt. Vad är ni rädda för? Skriv!


 

Presentation


WhoIam - Vem jag är helt enkelt! Följ mig, en 17-åring, som skriver om allt från träning till kändisvärlden, från mode till film & musik. Jag lovar er, ni blir INTE besvikna! ;)

Fråga på!

Varsogoda och fråga precis vad ni vill! Jag gör mitt bästa för att få fram ett grymt svar, och kom ihåg - ingen fråga är dum! :)

 

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du? (år)
 0-10
 11-13
 14-16
 17-19
 20-25
 26-30
 31-40
 41-50
 60+

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Stefan Liv

Alltid Saknad

Aldrig Glömd

  

 

    

(klicka för större bild)

Arkiv

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards