WhoIam - Vem jag är helt enkelt!

Alla inlägg den 9 juli 2012

Av whoiam - 9 juli 2012 17:53

Var idag på H&M och inhandlade lite nya saker. För er som inte vet så har de massor av REA ;) Me likeyyy <3


 

Av whoiam - 9 juli 2012 17:32

Brun utan sol från Åhlens?


Eftersom solen vägrar att visa sig just nu så måste man ju ha en plan B om man inte kan sola. Därför undrar jag om någon av er har testat Brun Utan Sol från Åhlens? Vad tyckte ni om den isåfall, berätta ALLT!


I helgen ska jag nämligen till huvudstaden Estocolmo, så jag vill helst ha svar innan fredag eftersom jag köper den då ;) Mer än tacksam för svar!


 

Av whoiam - 9 juli 2012 10:56

1. Böjda ögonfransar

- Jag vet inte om ni läser BB Annicas blogg, men detta tipset kommer iaf därifrån. Ett tips hur man ska få böjda fransar behöver bara bero på vilken ”ställning” du står i. Istället för att ha spegeln framför dig när du sätter på mascara så ska du ha spegeln ”nere” och liksom kolla ner när du sminkar dig. Då böjer du automatiskt fransarna uppåt och det blir en snygg och fin böj. Försökte rita bilder på paint ;) Fattar ni eller?


   

(Är inte den bästa på att måla, men hoppas ni förstår lite iaf ;p)


 

2. Babylena fötter

– Även detta tipset kommer därifrån, så jag kopierade hela texten.

 ” Mitt bästa skönhetstips är att på kvällen smörja in fötterna med en fet hudkräm/fotkräm och sedan sätta på plastpåsar på fötterna och strumpor. Sedan har jag på mig det över natten. Detta gör fötterna babylena utan en massa dyra produkter . Detta kan göras så snart man upplever att ens fötter börjar blir torra och sträva!”


 

Presentation


WhoIam - Vem jag är helt enkelt! Följ mig, en 17-åring, som skriver om allt från träning till kändisvärlden, från mode till film & musik. Jag lovar er, ni blir INTE besvikna! ;)

Fråga på!

Varsogoda och fråga precis vad ni vill! Jag gör mitt bästa för att få fram ett grymt svar, och kom ihåg - ingen fråga är dum! :)

 

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du? (år)
 0-10
 11-13
 14-16
 17-19
 20-25
 26-30
 31-40
 41-50
 60+

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Stefan Liv

Alltid Saknad

Aldrig Glömd

  

 

    

(klicka för större bild)

Arkiv

Översättning


Skapa flashcards