WhoIam - Vem jag är helt enkelt!

Alla inlägg den 13 juli 2012

Av whoiam - 13 juli 2012 17:30

Lauren Conrad

1 februari 1986, Newport Beach, USA
26 år


LC


Brody Jenner, Jason Wahler, Stephen Coletti, Josh Henderson, Cisco Adler, Jason Wahler, Lee Norris, Kyle Howard


Lauren Conrad, LC, gjorde sig känd i reality-showen The Hills som har gjort stor succé världen röver. I serien får vi följa hennes vardagliga liv bestående av vänskapsrelationer, pojkvänner och karriär.

Lauren Conrad började sin modekarriär som praktikant på Teen Vouge, men gick därifrån vidare till PR-byrån Peoples Revolution. Hon har dejtat killar som Brody Jenner och Kyle Howard. Hon fick möjligheten att visa sin klädkollektion, Lauren Conrad Collection, under modeveckan i Los Angeles, vilket också är hennes heltidssysselsättning nu när hon har slutat i The Hills.


Personliga åsikter: Jag har ju bara sett Lauren i The Hills, så jag kan ju bara dömma henne därifrån. Måste först bara säga att jag fick en chock när jag såg att hon dejtat Lee Norris som spelar Mouth i One Tree Hill. Trodde verkligen inte dom skulle passa ihop :p Annars tycker jag hon verkar vara en väldigt gullig o omtänksam person som är målmedveten! Sen är hon grymt söt, eller vad säger ni? ;)


 



Av whoiam - 13 juli 2012 13:15

Någon som har bott på detta hotellet? Det verkar var fint i alla fall ... och det är ju nära till stan! Nu blir det SHOPPING :D Visar lite av det som jag har köpt imorgon! ;)


 

Av whoiam - 13 juli 2012 09:00

Woho! Nu är jag lyckig ;) Nu drar jag till huvudstaden (rubriken, fast på spanska för er som inte visste det) och SHOPPAAAAAAAR! Plus lite annat då ;)...


Har ni några tips vad man kan göra för roligt här i huvudstaden då?


 

Presentation


WhoIam - Vem jag är helt enkelt! Följ mig, en 17-åring, som skriver om allt från träning till kändisvärlden, från mode till film & musik. Jag lovar er, ni blir INTE besvikna! ;)

Fråga på!

Varsogoda och fråga precis vad ni vill! Jag gör mitt bästa för att få fram ett grymt svar, och kom ihåg - ingen fråga är dum! :)

 

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du? (år)
 0-10
 11-13
 14-16
 17-19
 20-25
 26-30
 31-40
 41-50
 60+

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Stefan Liv

Alltid Saknad

Aldrig Glömd

  

 

    

(klicka för större bild)

Arkiv

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards