WhoIam - Vem jag är helt enkelt!

Alla inlägg under maj 2012

Av whoiam - 30 maj 2012 21:36

Jag hade självklart passat på att leva ett riktigt lyxliv för en dag, för vem hade inte det? ;) Men vem av hollywoodstjärnorna skulle jag vilja vara... hmm... Haha, men jag hade nog valt att vara Miley Cyrus tillslut.


Som Miley Cyrus hade jag först shoppat för typ en miljon! (drömmen ju :D) Sen hade jag provat på att sjunga och hålla på med skådespeleri. Hahha, alla flugor i en smäll. Därför hade jag valt Miley, så jag kunde shoppa, sjunga och spela in en film... på en dag... hahah


 





Av whoiam - 30 maj 2012 21:24

Bästa Big Brother Simon!!!!!






Av whoiam - 29 maj 2012 18:06

Asså, det beror ju helt klart på vad det är för saker. Men jag antar att det är riktat till kläder. Jag handlar inte på några speciella klädaffärer, bara de gamla vanliga - H&M, Gina Tricot, Bik Bok, Cubus, Vila är mina absoluta favoriter!


Var handlar ni? :)

 

 

Av whoiam - 29 maj 2012 10:28

Asså, jag är jävligt lack på att BB trycker ner Annica hela tiden! Jag spyr på dem, jävla fitt produktion. 

 

Igår kom Annicas lillebror och berättade att Marcelo och Jennifer försökte ha sex och att dem har hållit på länge. Jag har själv inte sett på det avsnittet, så jag vet inte. Men endel säger att dem försökte, och endel säger att Marcelo inte ville och gick därifrån. Jag vet inte. Men det ända jag vill är att fitt produktionen tar in Marcelo så dem får prata.


Nu har även Hannas kompis kommit in och sagt att båda vill och de försökte, och ikväll kommer Annicas kompis in och ska la snacka på mer om Marcelo. Asså det är fan allvarligt. Jag kan fan inte föreställa mig hur Annica mår just nu. Big Brother produktionen kan dra åt helvetets helvete och dö förevigt där, jävla idioter.


Så snälla. Kan ni hjälpa mig att mejla BB produktionen och säga att det är människor med riktiga känslor och inte robotar. Skriv att dem ska ta in Marcelo så fort som möjligt, det handlar om människors välmående. Mejla till Bigbrother@tv4.se NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU

 

 

Ser detta ut som en välmående tjej?

 

För övrigt tycker jag ni ska rösta på Annica, hon förtjänar att vinna!

 

Annica Englund
Telefon: 099- 418 02
SMS: Annica till 72 400
Av whoiam - 28 maj 2012 21:53

Mina absolut bästa svenska tv program är Big Brother, Idol, Melodifestivalen och Ensam Mamma Söker. Det finns ju massa mer bra program, men dem är favoriterna ;) Sen så är 16 And Pregnant/Teen Mom, I Used To Be Fat och One Tree Hill of course! ;)


 

Av whoiam - 28 maj 2012 17:55

Egentligen menar jag inte Big Brother, utan självklart Annica och Marcelo, hur läget är mellan dem. Det roliga är att igår var allt toppen innan Marcelo åkte ut, idag känns allt åt helvete. Deras förhållande har verkligen gått mellan noll och hundra, hundra och noll hela tiden.


Men egentligen skulle jag idag skriva om min "resa" med dem, men efter allt som hänt idag känner jag att jag väntar till efter finalen, så man får se lite mer då hur allt ligger till och så. Just nu är allting bara K A O S. Annica har fått reda på allt som hände mellan Marcelo och Jennifer (vilket jag tkr är bra). Så därför är Annica helt arg och förstörd. Men sen är Marcelo arg på Annica för att hon har "ljugit" om hennes förlovning med hennes ex, vilket jag inte fattar... Är Marcelo verkligen så dum i huvudet så han tror på det som skrivs på internet och alla andra före han pratat med henne? Det är ju bara sjukt...


Men troligtvis ska Marcelo in i huset igen, vilket känns sådär. Jennifer ska ju också in på torsdagsfesten, och det lär blir kaaaooosss säger jag bara. Annica kommer ju må sååå psykist dåligt, stackarn :( Vi får iaf hoppas på det bästa och att Marcelo och Annica pratar med varandra.


Som sagt, skriver mer senare när jag vet mer. Ses!


 


Av whoiam - 27 maj 2012 23:42

Jag trodde aldrig att jag skulle känna mig så tom när Annica och Marcelo splittrade. Det är HEEEELT stört. Det var ju min vardag att följa dem, och nu är det slut :'( Asså, FYFAN vad jag kommer sakna det, det är stööört. Nu ska jag bada så jag kan rensa tankarna lite! Ses imon, då kommer ett lååååånginlägg med min resa med Anncelo ;D Stay tuned!



 

 

Av whoiam - 27 maj 2012 21:03

Hoppas Annica och Marcelo lämnar!

 

Presentation


WhoIam - Vem jag är helt enkelt! Följ mig, en 17-åring, som skriver om allt från träning till kändisvärlden, från mode till film & musik. Jag lovar er, ni blir INTE besvikna! ;)

Fråga på!

Varsogoda och fråga precis vad ni vill! Jag gör mitt bästa för att få fram ett grymt svar, och kom ihåg - ingen fråga är dum! :)

 

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du? (år)
 0-10
 11-13
 14-16
 17-19
 20-25
 26-30
 31-40
 41-50
 60+

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Stefan Liv

Alltid Saknad

Aldrig Glömd

  

 

    

(klicka för större bild)

Arkiv

Översättning


Skapa flashcards