WhoIam - Vem jag är helt enkelt!

Alla inlägg under juli 2012

Av whoiam - 31 juli 2012 19:53

Gud asså... Fattar ni hur mycket jag har jobbat de senaste dagarna? Har inte fattat det själv till och med ;) Därav det dåliga bloggandet...


Imorgon är jag dock ledig! Eller ledig och ledig. Ledig från jobbet är jag, men icke från alla sysslor. Imorgon får jag nämligen finbesök ända från Ameeeerika. Och sen är det jobb på torsdag igen... Känns som mitt liv bara består av jobb och ingen blogg.


Men så får det vara nu på sommaren, ellerhur! Det är många som tar semester, till och med dom bästa måste vara fria från bloggen ;)


Nämen nu vet ni varför det har varit dålig uppdatering och varför det kommer vara det! Bjuder till sist på denna bild jag gjorde om i Ph på Lindsay Lohan. Före - Efter


   


Av whoiam - 30 juli 2012 20:37

Åhh vad jag älskar Mollys nya låt "Unchained"! Håller ni med mig om att den är grymt bra? :D


Av whoiam - 30 juli 2012 17:46

Vart nyss inne på Posh24.se för att kolla på det seaste akutella. Och sjävklart möts jag av allt kring Robsten. "Kristen Stewart och Robert Pattionson pratar inte med varandra längre!" stod det med stor rubrik.


Innan jag kommer till punkt vill jag bara säga att jag tycker det är oerhört tråkigt det Kristen Stewart gjorde. Jag hoppades verkligen på detta paret och har alltid gjort. Jag är ju heller inte ensam om det. Så jag hoppas verkligen de kan lösa detta. Fast och andra sidan beror det ju på hur långt de (Kristen och Rupert) gick och även hur länge de hållt på. Låg de med varandra? Varade det över flera månader? Och hur fick Rob reda på det, sa Kristen det själv eller var det genom tidningarna? Alla de här sakerna som vi inte vet spelar ju stor roll om dom kommer fortsätta tilsammans igen.


Till sak nu då. Jag har tänkt mycket på Twiligt Breaking Dawn del 2. Hur blir det med den filmen tror ni? Jag vet inte alls om alla scener är färdiga. Och jag tror knappast dom vill fortsätta att spela in, eller inte än på ett tag i alla fall. Premiären är ju liksom i November, så vad tror ni? Vad händer? Tänk om dom bryter kontraktet, det kommer förstöra en hel värld av fans. VAD TROR NI???


 

Av whoiam - 29 juli 2012 20:47

... att USA's första cheerleaders var män?

 


... att om man ställer sig upp rakt väger man mer än när man böjer sig


... att i Utah kan en kvinna som drabbats av missfall bli dömd för mord?


... att risken att dödas av en förlupen champagnekork är större än att mista livet av ett giftspindelbett

 


... att vi krymper ungefär en centimeter varje dag? På kvällen har nämligen ryggen tryckts ihop. På natten när vi sover rätar den ut sig igen.


... att elefanter har bäst minne i hela djurriket, inklusive människan.

 


... att det krävs att 1,2 miljoner myggor biter dig samtidigt för att tömma dig på allt ditt blod?


... att hjärtat på en blåval är stort som en liten bil?

 


... att man tappar ungefär 75 hårstrån från huvudet varje dag?


... att endast 1-2% av världens befolkning har gröna ögon.

 


... att fingernaglar och fågelnäbbar består av samma "material"?


... att svenska böcker är världens sjunde mest översatta?

 


Av whoiam - 29 juli 2012 14:30

Kolla in denna videon när Lauren lär ut hur man gör ett modernt armband. Måste säga att jag tycker det är skitsnyggt!



Av whoiam - 29 juli 2012 12:30

Alla tänker vi: Fika = Onyttigt


Men så behöver det inte alls vara! Jag som är en fika-älskare klarar mig knappt utan fika ;) Men samtidigt vill jag inte vara onyttig då kroppen inte alls må bra av allt socker. Så varför inte äta något nyttigt som också är gott. Nämligen Jordgubbar med grädde, eller varför inte blåbär med grädde.


Så, här har ni ett toppen tips på ett gott och nyttigt fika :D


 

Av whoiam - 29 juli 2012 10:45

Jag vill tipsa om att man kan ladda ner massa nya penslar till Ph, vilket jag faktiskt inte visste att man kunde göra.


Så en sida som är bra är DeviantArt.com. Där finns en hel del borstar! Annars kan ni ju bara söka "Photoshop cs5 brushes eyelashes" exempelvis så finns det säkert andra sidor också.


Vill ni ha hjälp så LOVA att kontakta mig så fixar jag det ;)

 

Av whoiam - 28 juli 2012 19:23

Eftersom Robsten är väääldigt aktiellt just nu så fortsätter jag att blogga om dom. Tänkte visa er en video (som har blivit väldigt berömt) på ett fan som verkar otroligt instatt i deras förhållande.


Haha, ja vad ska man säga? Denna tjejen överreagerar lite för mycket, eller vad säger ni?


Presentation


WhoIam - Vem jag är helt enkelt! Följ mig, en 17-åring, som skriver om allt från träning till kändisvärlden, från mode till film & musik. Jag lovar er, ni blir INTE besvikna! ;)

Fråga på!

Varsogoda och fråga precis vad ni vill! Jag gör mitt bästa för att få fram ett grymt svar, och kom ihåg - ingen fråga är dum! :)

 

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du? (år)
 0-10
 11-13
 14-16
 17-19
 20-25
 26-30
 31-40
 41-50
 60+

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Stefan Liv

Alltid Saknad

Aldrig Glömd

  

 

    

(klicka för större bild)

Arkiv

Översättning


Skapa flashcards