WhoIam - Vem jag är helt enkelt!

Alla inlägg under augusti 2012

Av whoiam - 31 augusti 2012 21:32


För er som inte vet så har ju den galna Snooki fått sin lilla son, Lorenzo. Förresten, bara jag som älskar det namnet? ;) Som sagt så trodde jag aldrig Snooki skulle få barn, kan absolut inte se henne som mamma. Men jag tror faktiskt hon blir en bra mamma ändå... Eller var tror ni? :)


 

Av whoiam - 29 augusti 2012 22:47


Visst är det supersnyggt med målade naglar! Dessutom är det ju jätte modernt ;) Så jag måste bara tipsa om hur man kan göra skiiitsnygga naglar, hittade nämligen två klipp på youtube. Bland annat tipsar tjejen på videon om hur man gör "tidnings naglar", som även jag har nu och jag älskar de ;D



Av whoiam - 28 augusti 2012 18:21


Tråkigt att säga det, men sommaren är över och hösten är här! Det betyder bara en sak - nya kläder :D Det ska bli riktigt kul att gå ut och köpa höstkläder, eller vad säger ni? ;) Här kommer två exempel på outfit's som kommer från bästa H&M


   

Av whoiam - 28 augusti 2012 17:49

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


SORRY för en sådan dålig uppdatering! Har haft annat för mig, som faktiskt är viktigare än bloggen! Men nu kör jag igång igen med 1-3 inlägg per dag! ;) Hur låter det?


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Av whoiam - 22 augusti 2012 19:17


Jag vill veta hur gamla ni är! Därför tycker jag ni ska rösta i min omröstning till HÖGER i menyn :)


 

Av whoiam - 22 augusti 2012 19:04


Tidigare idag när jag var inne på msn.se hittade jag något oacceptabelt. Det är fans, eller ska man säga föredetta fans, till Kristen Stewart som har gjort en ny tröja med texten "Kristen Stewart is a trampire". Då är frågan, är detta okej?


Självklart är det INTE okej. Jag fattar inte att det kan finnas så känslokalla människor i världen. Jag menar, Kristen har redan fått tillräckligt med straff. Räcker det inte med att Rob lämnat henne och att hela världen har fått veta att hon varit otrogen? Samt är hon sparkad från Snow White and the huntsman 2. Tycker ni verkligen att hon ska få mer straff?


Kristen är som oss, en vanlig människa med känslor, och hur många finns det inte i världen som har varit otrogen? Jag fattar att detta blev så stort då papparazzina avslöjade det hela, samt att dom var ett väldigt aktuellt par. Men det finns väääldigt många andra kändisar som varit otrogna, men som knappt ingen bry sig om...


Jag som själv innan var ett fan av Kristen tycker inte alls om henne längre. Det är nog inte många som gör, MEN. Hon förtjänar inte så här mycket hat och mobbning...


Håller ni med mig eller vad tycker ni?


 

Av whoiam - 21 augusti 2012 10:30


Just det.


Jag vill tipsa om EMS som går på måndagar. För er som inte vet vad det handlar om, så handlar det om tre ensamstående mammor som under sommaren har försökt att hitta kärleken. Ett riktigt bra program som jag troligen kommer skriva mycket om i bloggen! :)


 

Från säsong 2011

Av whoiam - 18 augusti 2012 23:18

Hur awesome vore det inte med rabatt? Det tror jag ingen tackar nej till, eller? ;) Läs noga nu, för här kommer bästa tipset så du får rabatt nästa gång du handlar!


Gå in till affären och hämta upp det klädesplagget du vill köpa, exempelvis ett par shorts. Ta sedan med det in i provrummet och fram med en sprättare som du har med dig. Sedan är det bara att börja sprätta. Ta till exempel en del av fickan och sprätta upp en liten liten bit. Säg sedan till kassörskan att du vill ha rabatt då plagget är sönder ;)


Perfekt idé ellerhu! ;)


 

Man kanske inte ska sprätta så här mycket...

 

Presentation


WhoIam - Vem jag är helt enkelt! Följ mig, en 17-åring, som skriver om allt från träning till kändisvärlden, från mode till film & musik. Jag lovar er, ni blir INTE besvikna! ;)

Fråga på!

Varsogoda och fråga precis vad ni vill! Jag gör mitt bästa för att få fram ett grymt svar, och kom ihåg - ingen fråga är dum! :)

 

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du? (år)
 0-10
 11-13
 14-16
 17-19
 20-25
 26-30
 31-40
 41-50
 60+

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Stefan Liv

Alltid Saknad

Aldrig Glömd

  

 

    

(klicka för större bild)

Arkiv

Översättning


Skapa flashcards